Gratis avi mp4 konverterer til windows

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Gratis avi mp4 konverterer til windows

Innleggav Willygdraft » fre 24.10.2008 10:38

Emne sier alt. har lett overalt, men finner bare test versjoner som har bare 5 min gratis eller med vannmerker. Bruker iSquint til min mac, men det finnes ikke til windows lenger. Har prøvd Videora, men det funket ikke. Fikk feilmelding om at banen jeg lagret på var feil eller no sånnt. Prøvde å flytte på lagringsted, men hjalp lite. Den sier dessuten at jeg er offline når jeg er online. vet dette fordi hjelp funksjonen ikke fungerer når man er offline. Vet dette er tatt opp mange ganger og har lett igjennom en del tråder her, men finner lite om gratis program til windows.

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Gratis avi mp4 konverterer til windows

Innleggav magnusB.. » fre 24.10.2008 10:59

Jeg bruker Videora, og det funker bra her..

Får opp mange resultater her thou. Om de ikke funker for deg, prøv SUPER :P
medlem i 189 måneder
 

Re: Gratis avi mp4 konverterer til windows

Innleggav Willygdraft » fre 24.10.2008 11:51

Arrgh, er så jævla lei av å laste ned programmer og så viser det seg at man bare får 5 min video eller med vannmerke. Har testet en del som kom frem på google treffet du linket til. Noen som kan fortelle meg hvilket gratis program som faktisk kan gjøre dette for meg. Er klar over at det sikkert finnes veldig mange, men har nå installert ca 7 forskjellige programmer og det begynner å bli veldig irriterende.

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Gratis avi mp4 konverterer til windows

Innleggav smurf__ » fre 24.10.2008 13:21

medlem i 190 måneder
 

Re: Gratis avi mp4 konverterer til windows

Innleggav iEirik » fre 24.10.2008 13:47

Jeg bruker et program som heter Quick Media Converter. Converterer til det meste det meste og er veldig enkelt og bruke. Anbefales.

Les mer om Quick Media Converter på dinside
http://www.dinside.no/php/art.php?id=784117

eller last ned her
http://www.cocoonsoftware.com
medlem i 185 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]