Synkronisere smarte spillelister

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Synkronisere smarte spillelister

Innleggav dænniel » lør 04.10.2008 18:40

Har søkt litt rundt, men finner ikke helt hva jeg er på jakt etter...så derfor:

Jeg har 2 iPoder jeg bruker, en Classic og en Touch. Musikken min tar for stor plass til at jeg får alt inn på touchen, i tillegg til at jeg vil ha plass til videoer etc der, så derfor velger jeg manuellt hvilke album/sanger jeg har på Touchen.
MEN, det jeg vil - men ikke får til er å synkronisere smarte spillelister fra iTunes med Touchen. Jeg vil nemlig ha oppdaterte/synkroniserte spillelister med "Nylig lagt til" og "50 mest spilte", feks. Sånn at hver gang jeg kopler til Touchen med Macen blir dette synkronisert. Når noe forsvinner fra listene, forsvinner sangen(e) fra iPoden.

Hvordan kan jeg få til dette?
medlem i 193 måneder
 

Re: Synkronisere smarte spillelister

Innleggav Andrew Wiggin » lør 04.10.2008 20:14

Hva er problemet? Du har skrevet hva du ønsker, men ikke hvor du møter veggen. Jeg har også Touch og bruker Smarte Spillelister. Har du laget spillelistene og ikke får dem synkronisert, eller får du ikke til å lage spillelister?

AW
medlem i 205 måneder
 

Re: Synkronisere smarte spillelister

Innleggav dænniel » søn 05.10.2008 17:51

Å lage spillelistene er ingen kunst, men de vil ikke synkronisere... ;)
medlem i 193 måneder
 

Re: Synkronisere smarte spillelister

Innleggav Andrew Wiggin » søn 05.10.2008 20:44

=-O
Det var både godt å høre og litt verre å løse.
Har du oppgradert din Touch til 2.1 versjon, men uten iTunes 8? det er flere som rapporterer at Touch 2.1 krever iTunes 8 for synkronisering. Uten at det er klart hva problemet er, ser ut som løsningen ligger i å ha siste versjon av iTunes.

AW
medlem i 205 måneder
 

Re: Synkronisere smarte spillelister

Innleggav dænniel » søn 05.10.2008 23:32

hehe!

Jeg har 2. gen Touch, og nyeste iTunes. Selv når jeg velger "synkroniser" på de smarte spillelistene når Touchen er åpen i itunes skjer det ingenting... Hm.


EDIT: Anyone?!
medlem i 193 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]