Beklager sent svar!
Aleks. skrev:Er det noen som vet hvordan jeg bytter til Norsk, eller hvor dette står på den engelske?
Du finner det i Preferences --> Choose language. Det er ikke sikkert at dette er den nøyaktige ordlyden, men det skal være lett å finne.
Aleks. skrev:Men det jeg ikke får til er å logge på GMail kontoen på Windows Live Mail.
Får kode 800cccd2.
Du brukte
disse innstillingene?
Aleks. skrev:Skal jeg legge inn IMAP-innstillingene på Hotmail kontoen min, eller skal jeg legge inn hele GMail-kontoen?.
Du skal laste ned et program som heter Windows Live Mail. Altså ikke i Hotmail-grensesnittet på web, men i det programmet du laster ned. Når du skriver inn en Hotmail/MSN-adresse der blir programmet automatisk satt opp med riktige servere for Hotmail (for de interesserte så brukes ikke IMAP-protokollen, men en proprietær standard fra Microsoft. Derfor man MÅ bruke Windows Live Mail, siden dette er det eneste gratis-programmet som så langt støtter dette uten at man må betale for Hotmail Plus).
Når du har lagt til Hotmail-adressen din kan du legge til GMail ved hjelp av innstillingene jeg linket til over.
Mattiass skrev:Hei! Jeg har OneCall... Hva gjør jeg da? Ser at de bare godtar Netcom, Telenor og Sense...
Så langt er den eneste løsningen å bruke nummeret til en person som har en av disse leverandørene. Tele2 fungerer hvis man velger Telenor, mulig andre leverandører fungerer også. Se
posten min over.