Ok, da har jeg funnet ut hva problemet er: NetCom kundeservice gjør ikke jobben sin.
Prøvde igjen i dag å koble til iTunes - samme feilen.
Ringer NetCom og klager og nevner tilfeldigvis at når jeg prøver å skrive inn mitt telefonnr og IMEI på
https://netcom.no/kundeservice/koder.html?fane=iphoneut så får jeg at IMEI-nr ikke er registrert.
NetCom: "Åja, kan du gi meg ditt IMEI nr?"
Meg: "Det er xxxx..."
NetCom: "Ok, da registrerer jeg det hos Apple"
Meg: "Eh, er ikke det det samme som dere har gjort 2 ganger for meg allerede?"
NetCom: "Nei, vi hadde ikke registrert noe IMEI nr hos deg."
OH MY GOD. Er det mulig å være så talentløse?
Jeg prøver
https://netcom.no/kundeservice/koder.html?fane=iphoneut igjen og får beskjed om at nå funket det. Kobler til iTunes og TADA, den er låst opp. Yey!