Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav enjoy1974 » ons 13.02.2008 11:29

Vil med dette rette en stor takk til deg geircito :-)
Du har laget noen utrolige guider her på forumet. Som er til stor hjelp for oss iPhone brukere. Både nye og gamle brukere, leser dine guider. MEN ikke nok med det nei, det oppstår mange spørsmål underveis fra brukere og sannelig er du ikke der og svarer kjapt på det også. Og ikke minst at svarene du gir, løser opp i de problemene som brukere har. Rett og slett fasit svar. Vannvittig bra!! :-)

Doner noen kr.
Med dette arbeidet så går det nok veldig mange timer. Jeg ønsker derfor og donere litt penger til deg. Det er meget fortjent. Og jeg vil oppfordre alle andre til å gjøre det samme. Gi lite eller mye, men tenk "alle monner drar". Jeg håper dere alle setter pris på hjelpen dere har fått og får med deres iPhone, og ber dere henge på her.

Du som leser dette har sikkert kjøpt en halvliter brus i dag eller sjokolade, røyk, blad, mcdonalds mat osv et eller annet. Så jeg og helt sikkert du har en 20-30 kr å donere bort. Det er velundt. Og jeg, jo jeg har fått utrolig gode guider og svar som gjør at jeg bruker iPhone. Så takk Gericito.

Trykk på paypal knappen under for å gi ditt bidrag:

Se 2 innlegg lenger ned :-)

EDIT: Måtte endres pga forumregler. Greit nok.
Sist endret av enjoy1974 den ons 13.02.2008 22:49, endret 7 ganger.
medlem i 201 måneder
 

Re: TAKK GEIRCITO. Spleiselag. Doner.

Innleggav luklin » ons 13.02.2008 11:43

Støttes! Kjøp deg 1 pils eller 2 ;)
medlem i 194 måneder
 

Re: TAKK GEIRCITO. Spleiselag. Doner.

Innleggav admin » ons 13.02.2008 12:52

Geircito har en donasjonsknapp i denne tråden - bruk i såfall den:
GUIDER: Låse opp iPhone 2.x

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: TAKK GEIRCITO. Spleiselag. Doner.

Innleggav Yogi » ons 13.02.2008 12:56

No doubt, geircito er en stor ressurs for oss alle. Yoo have mah gratitude

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: TAKK GEIRCITO. Spleiselag. Doner.

Innleggav DC Wolfie » ons 13.02.2008 15:22

Hva ville ikke iPhone forumet vært uten deg... Takk for all hjelp Gericito :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: TAKK GEIRCITO. Dropp brusen idag! Doner noen kr til Geircito

Innleggav Heggi » ons 13.02.2008 21:12

Geircito hvor mye har du fått inn på paypal hehe?

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav alehol » ons 13.02.2008 21:59

Du har hjulpet oss meget mye, geircito. Rossi er heller ikke så værst :-P Takk for hjelpen ;)
(Hvorfor har du ikke tenkt på paypal før, geircito?)

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav DC Wolfie » ons 13.02.2008 22:05

Ja må ikke minst takke Rossi for alle scriptene og programmene han har lagd, samt all hjelp han har gitt (flowers)

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav geircito » tor 14.02.2008 14:24

Først og fremst vil jeg rette en stor takk til de som allerede har "slengt en slant i brønnen".

Dernest vil jeg takke trådstarter for sin oppfordring med å sende meg en liten takk i form av noen kroner.....

Jeg er ingen tigger (og ønsker heller ikke å bli oppfattet som en), men det er jo så populært med slike doneringer nå for tiden, og som trådstarter skriver i sin første post, så går det virkelig med noen timer til skriving av guider, oppfølging etc. Men jeg gjør arbeidet helt frivillig - på hobbybasis - og således "forventer" jeg ikke noen kronestøtte heller, men likevel..... :-)

Ser at tråden har blitt lest av over 800 nå, og pr. dato har 10 gitt sine donasjoner.....

Jeg vil komme med en oppdatering av denne tråden, der samtlige som har donert vil bli nevnt med navn (ikke beløp). Beløpet er ikke viktig, gesten ved å donere er viktigere....

Igjen, en stor takk til de som allerede har donert....

Bilde

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav rubbish » tor 14.02.2008 15:16

Har vært på tanken å sende deg en PM med kontonr for å overføre "en slant" for det arbeidet du gjør her inne.. Men, en donasjon er nå overført til geircito..

Igjen, takk geircito for den jobben du gjør, samt vil jeg også nevne Rossi som også gjør en topp jobb her inne!

Det er så arti å ha og eie en iPhone når det er et slikt godt miljø rundt det :D

(Litt "of topic" på denne tråden, rettet mot adminene; jeg har skulla gjerne ønsket at det hadde vært en bedre oversikt over diverse guidene, selv om noen av de gjøres "sticky" men enkelte av de er ikke så relevant lengre etc) bare for å gjøre alt perfekt ;)
medlem i 194 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav kolby » tor 14.02.2008 15:31

Guider skal man lage som en artikkel med tagen «guider», da legger den seg under Guider-seksjonen: http://ipod1.no/guider

Jeg har svart mange folk som lager Guide-tråder her om dette på PM. Det er uaktuelt å lage en sticky for hver tråd, det er ikke det forumet er til.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav Linge » tor 14.02.2008 15:50

Donasjon er herved utført, har ikke brukt guiden enda, men en 16gb er på vei hjem, så kommer til å bruke den. Må bare takke og bukke for velvillig arbeid med å lage guide og svare på spørsmål. :-) :-)

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav Casper73 » lør 16.02.2008 0:23

Takk for strålende hjelp!! Som en av mange i dette forumet som ikke kan få betegnelsen "hacker" så må jeg si at du gjør det veldig enkelt og forståelig for oss :-D Oppfordrer alle til å gi noe tilbake til geircito, uten hadde vi vært rimelig fuckt (beklager språket) ;)

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav Hobbes » man 18.02.2008 21:23

Donerte etter den første 1.1.3 unlocken, men oppfordrer folk til å fortsette å donere hvis de bruker guiden selv om det har blitt latterlig enkelt å unlocke!

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Takk geircito. Doner noen kr til Geircito

Innleggav tommy_tott » tor 21.02.2008 16:53

Helt glimrende guide! Har nå en 100% norsk iPhone 1.1.3! Donering er utført! Oppfordrer alle som har brukt guiden til å gjøre det samme! Thanks Geircito!

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Neste

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]