valg av nettverk?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

valg av nettverk?

Innleggav iPhantom » man 28.01.2008 0:27

Hei! Har en 1.1.2 iphone med et tele2 simkort. Lurer litt på hvilket nettverk en skal velge av netcom og telenor i network settings. Er det noe forskjell hva jeg velger?

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: valg av nettverk?

Innleggav gfd » man 28.01.2008 0:42

tele2 bytter nettverk til netcom 12. februar. så da MÅ du velge netcom, om ikke blir det dårlig signal:)
medlem i 207 måneder
 

Re: valg av nettverk?

Innleggav iPhantom » man 28.01.2008 1:51

Takk for svar! Men vet du/noen om det er noe forskjell i hva jeg velger nå (pris annet)? Lurer også på hvorfor det ikke kommer opp tele2 sånn som det gjorde med min gamle telefon?

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: valg av nettverk?

Innleggav PepeMinus » man 28.01.2008 14:21

Vet ikke helt om jeg forstår spørsmålet ditt, du velger vel tele2 i networksettings?

gfd: Tele2 gikk da over til netcom før jul, ihvertfall her hos meg...

iPhantom: Er ikke helt sikker på det siste spørsmålet ditt heller, men om det er teleopperatørnavnet på øverste linje du tenker på, så tror seff telefonen din at det sitter ett at-t kort i den, og du må fysisk forandre med customize. Om du leser litt rundt her på forumet, finner du masse info om dette og mer til... :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: valg av nettverk?

Innleggav gfd » man 28.01.2008 20:00

Tror ikke det er noen prisforsskjeld nei. Til meg varier det fra telenor og netcom, men fikk melding om at 12. feb så ble det permanent netcom. Her i nord-trøndelag affal :)
medlem i 207 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]