iPhone + iPod er lik crasj??

Diskuter iPod nano

iPhone + iPod er lik crasj??

Innleggav Blåmann » man 14.01.2008 21:19

Hei! Jeg kom til å putte min ipod i samme lomme som min iphone - mens jeg hørte på ipod`en - og dermed sa det crasj, gitt! Hele ipoden crasja totalt, og jeg får verken slått den av eller på, den står bare og er "grå" på samme lydspor som den var da den "frøs". Er det noen som vet om disse to er helt "non-kompatible" i den forstand at man ikke må holde dem nær hverandre? Og er det noen råd på hva jeg gjør med ipoden nå? Den reagerer jo ikke på noe! Håper å høre fra noen der ute! =-O
medlem i 195 måneder
 

Re: iPhone + iPod er lik crasj??

Innleggav iTouch » man 14.01.2008 21:22

ahaha.. nei absolutt ikke "er lik" krasj.

Hva skjer når du resetter den? Sleep/Wake + Home knappene samtidig i 5 - 10 sekunder til det teoretisk sett skal dukke opp en Apple logo på skjermen.

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: iPhone + iPod er lik crasj??

Innleggav Blåmann » man 14.01.2008 21:37

Hei og takk for ditt svar! Vel, jeg er ikke helt sikker på hvilke knapper du sikter til... den oppå toppen er vel av og på og jeg har forsøkt den, det skjer liksom ikke noe uansett hva jeg trykker på! Jeg har også forsøkt å koble den til itunes, men den vil ikke "komme til syne" der heller! Den er totalt "frosset"! Kan det være at jeg må bare vente til batteriet er ladet ut og så se hva som skjer? Dette var merkelig.. men jeg har registrert at både ipoden og iphonen innvirker på ting.. som på puls-måler for eksempel! Når noen av disse er nær en slik måler, blir pulsen liksom helt "far out"...og hopper opp og ned på et vis!
medlem i 195 måneder
 

Re: iPhone + iPod er lik crasj??

Innleggav pølsa » tir 15.01.2008 22:57

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61705-no

Får håpe denne siden kan hjelpe deg litt da

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Re: iPhone + iPod er lik crasj??

Innleggav espenhogbakk » tir 15.01.2008 22:59

Hvordan iPod er det? Hvis det en en "Classic" altså en med harddisk i seg er det jo teoretisk mulig at harddisken ble påvirket av magnetene i telefonen. Men merk at jeg skriver teoretisk for trudde det skulle mye mer til enn den/de lille/små magneten(e) i iPhonen for og ødelegge en harddisk.
medlem i 223 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]