Spm vedrørende siste generasjon iPod Nano!

Diskuter iPod nano

Spm vedrørende siste generasjon iPod Nano!

Innleggav eloso » man 17.12.2007 12:04

Hei,

Jeg er ny med iPod og har gått til innkjøp av en Nano. Har et par "grønne" spm som jeg håper jeg kan få svar på.

Klokken er satt til 24-timer, men den viser i 12-timer i stand-by modus (mørk skjerm med klokke) Er dette en software bug? Eksempel: klokken viser 23.30 på det øverste feltet når jeg er i menyene, men 11.30 i "skjermsparer" modus.

Når jeg kobler iPoden til reciver, så bllir lyden utrolig lav. Vel og merke litt avhengig av mp3 kvaliteten, men uansett mye lavere enn andre signalkilder. Er dette normalt?

Setter pris på tilbakemeldinger!

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Spm vedrørende siste generasjon iPod Nano!

Innleggav taG » man 17.12.2007 12:11

For kobling til receiver vil jeg anbefale deg å skaffe deg en iPod dock. Denne leverer line out-nivå på lyden (likt andre enheter som er tenkt tilkoblet receiver). Signalet ut av hodetelefon-kontakten er beregnet på nettopp hodetelefoner. =)

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Re: Spm vedrørende siste generasjon iPod Nano!

Innleggav eloso » man 17.12.2007 13:13

taG skrev:For kobling til receiver vil jeg anbefale deg å skaffe deg en iPod dock. Denne leverer line out-nivå på lyden (likt andre enheter som er tenkt tilkoblet receiver). Signalet ut av hodetelefon-kontakten er beregnet på nettopp hodetelefoner. =)


Aha, genialt! Hva skulle man gjort uten forumer :-)

Det kommer kanskje nye dock snart i og med at Nano har kommet i ny variant.

Noen med ny Nano som kan fortelle meg om klokken viser 12 eller 24 timer modus som skjermsparer? Ingen stor greie, men bare litt annoying...
Sist endret av eloso den man 17.12.2007 23:25, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Spm vedrørende siste generasjon iPod Nano!

Innleggav taG » man 17.12.2007 13:22

Med Nano fulgte det med Dock-"innlegg" for den nye nanoen. Denne setter du inn i docken og vips, dock for Nano =)

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til iPod nano



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron