Hvilken sang er dette-tråden

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Re: Hvilken sang er dette-tråden

Innleggav rafn » lør 10.11.2007 20:07

Slenger meg på :rolls eyes:
Reklamesangen i de nye "Posten"-reklamene synes jeg er litt Mac-aktive, og skulle gjerne lagt den over på iPhone med iToner :-)
Noen som vet artist og tittel?
Og ja, det er to forskjellige reklamer (En leverer blomster, og en leverer en lapp), men begge har samme sang :-D
8-)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Hvilken sang er dette-tråden

Innleggav livvievold » lør 10.11.2007 20:28

Reklame-lurer jeg og. Hvem er i reklamen for Sony Ericsson W910i? En fyr med emo-sveis og folk som danser rundt i sånne barokk-aktige kjoler...Lydklippet er dessverre for kort til at Tunatic får noe lurt utav det :S
medlem i 234 måneder
 

Re: Hvilken sang er dette-tråden

Innleggav esstrom » tor 22.11.2007 17:17

Sangen i prisonbreak reklamen på tv3, er det noen som vet hva det er slags? :-)
medlem i 207 måneder
 

Re: Hvilken sang er dette-tråden

Innleggav iBruker » tor 22.11.2007 18:06

Skal høre når jeg hører den. :-P

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Hvilken sang er dette-tråden

Innleggav livvievold » fre 23.11.2007 1:23

The Source ft. Candi Stato - You Got The Love (prison break-reklamen)
medlem i 234 måneder
 

Re: Hvilken sang er dette-tråden

Innleggav Dj hamy » fre 23.11.2007 1:37

hei kommer med en annbefaling vist dere aner tittelen på sangen http://www.htfr.com

har kommet godt med hos meg

ellers http://www.youtube.com
http://www.beatport.com

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Hvilken sang er dette-tråden

Innleggav kristinm » søn 25.11.2007 18:21

Jeg har en skikkelig nøtt her, jeg husker nemlig ikke noe annet fra sangen enn at det er en slags elektronicalåt, litt trance-aktig men ikke så slitsom, det er en mannlig vokal.

Selv om jeg ikke kan beskrive låta bedre kan jeg beskrive musikkvideoen, det er egentlig denne jeg er ute etter..

Det er en jente som går rundt med et hjerte, fysisk, i hendene, et lite hjerte. Hun vandrer rundt i byen, alene, går på bussen og trikken med hjertet i hendene. Så møter hun en mann, som ber om å møte henne på cafe. Da blir hun veldig glad, og mens hun venter på dette møtet blir hjertet i hendene hennes større og større, det blir vanskelig å gå rundt i byen uten å gå på dører og folk. Alle ser rart på henne.

Når hun omsider kommer seg inn på cafeen, etter å ha slitt seg inn den trange døra med det stoore hjertet i hendene, finner hun et bord og venter. Så kommer mannen, og ser henne gjennom vinduet. Så ser han hvor enormt stort og rart hjerte hun har vedsiden av seg. Det blir for mye for han så han snur uten å si fra til henne.

Triste greier... noen som kan ane hvilken sang det er?
medlem i 196 måneder
 

Star Wars-Leia

Innleggav andreas 30gb » søn 25.11.2007 18:50

Husker jeg så en musikk-video på MTV NEW ca i 1999. Syntes videoen var veldig kul, men klarer ikke å finne ut hvem som hadde den.

Videoen handler om en cafe.
så kommer noe princess Leia inn (mulig det faktisk er selveste Carrie Fisher)
etter hvert kommer også darth vader inn (tror jeg)
mener å huske at det havner i en lyssverd-fight.

Om noen kan komme på hvilken video jeg snakker om, så si ifra!

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Forrige

Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]