iphone på flyplasser?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

iphone på flyplasser?

Innleggav Fry9 » man 12.11.2007 19:48

skal mellomlande i usa snart, selges iphone på de store flyplassene? og om man kjøper den, må man jo kjøpe den med abbonoment. men er dette noe man må betale hver måned? skjønner ikke helt hvordan det funker

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: iphone på flyplasser?

Innleggav marcus9 » man 12.11.2007 21:02

Du må antakelig kjøpe med et abonnement fra AT&T wireless , og du må antakelig betale en månedsavgift, noe som kanskje blir litt kronglete fra norsk nettbank, iallfall for min del.

Riktignok mener jeg å ha hørt at noen butikker selger ulåste iphones? Antar at dette er useriøse butikker riktignok, som jeg tviler på at du får på flyplassens tax-free shop. Er du heldig svarer kanskje noen mer kompetente på spørsmålet ditt!

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: iphone på flyplasser?

Innleggav chridal » tir 13.11.2007 17:00

Hehe,
Alle iPhone selges ulåste.
Jeg har aldri hørt om at noen andre enn Apple selv selger sin telefon, og grunnen til at de selges ulåste er fordi de folka i Apple Store ikke skal ha noe med AT&T å gjøre.
medlem i 205 måneder
 

Re: iphone på flyplasser?

Innleggav andersdrage » ons 14.11.2007 12:04

Som for eksempel den store flyplassen i New York, tror du de har en lignende apple butikk med iphone der?
medlem i 204 måneder
 

Re: iphone på flyplasser?

Innleggav linte » ons 14.11.2007 16:38

Jeg var i NY i sommer, og på verken Newark eller JFK er det Appel store, mulig de har AT6T store, og der kan man jo kjøpe iPhone, men jeg tviler :) Så hvertfall ikke noe på Newark.

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]