Framgangsmåte kjøp av iPhone

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Framgangsmåte kjøp av iPhone

Innleggav RedBull » fre 09.11.2007 17:28

Jeg vurderer veldig sterkt å bestille iPhone..
Noe anbefalt framgangsmåte slik at jeg får muligheten til å bestille via USA siden de bare sender innenlands i USA?

Er det også lurt å gjøre dette med tanke på den nye oppraderingen til iPhone som skal kommet ut?
Noen som har noe formening om når den nye oppgraderingen kan være hacket?

Ser fram til å høre fra noen om råd angående dette..


Moderert av admin
Flyttet til riktig kategori. Endret tittel.
medlem i 203 måneder
 

Re: iPhone

Innleggav philla » fre 09.11.2007 17:33

Guid fra yPhone.no som jeg har brukt:

"Det første du gjør, er å gå inn på http://www.JetCarrier.com.
Herfra trykker du "Bli kunde nå" som ligger i venstre meny.
På denne siden skriver du inn ditt navn, adresse etc. og gjør deg ferdig.

Du vil da få en amerikansk adresse, som du senere skal bruke når du skal bestille telefon fra store.apple.com. Den er på formen:

JetCarrier xxxxx
Att:Ola Nordmann
601 W Linden Ave Suite xxxxx
Linden, NJ 07036

Dette er den adressa du skal oppgi til apple, som jeg nå går inn på.

gå inn på http://store.apple.com , lag deg en ny account, og benytt fornavn: JetCarrier, etternavn: xxxxx(tallet du har fått av JetCarrier)
på første adressefelt skriver du så Att: navnet ditt, andre adressefelt 601 W Linden Ave Suite xxxxx(tallet du har fått av JetCarrier) osv. Bruk samme billing address som shipping address. På daytime phone skriver du f.eks 47x xxxxxxx som i et norsk nummer. Det er vel strengt talt ikke nødvendig, men men.

når du da har registrert deg, kan du bestille en telefon legg den i handlekurven og bruk et hvilket som helst norsk bankkort.(Dette er en sannhet med modifikasjoner da det hender seg at Apple sjekker manuelt bestillingene som er inne, derfor har det hendt at folk har blitt nektet å kjøpe. Hvis dette er tilfelle, er det bare å prøve igjen. Mange har fått handelen igjennom ved å prøve flere ganger.)

Så er det bare å vente i noen timer, til Apple sender deg en ordre confirmation, og trackingnummer på pakken. Når du har fått det(kan sees på order status inne på apple store) er det på tide å besøke JetCarrier igjen. Nå logger du deg inn, og trykker på "Min Konto". så på "Book flyfrakt". Her skriver du Apple Store som avsender, prisen i dollar som iPhonen koster($399) og trackingnummeret du fikk fra Apple. Kategorien er electronic. Under Docs, laster du så opp Order Acknowledgement, som du har fått tilsendt på mail fra Apple. I beskrivelsen kan du skrive noe sånt som: "Mobile phone".

Forsikring er alltids greit å ha, men smak og behag. Hukk så av på Jeg har lest osv. og Book forsendelse.

Etter du har gjort dette, kan du vente helt til du har telefonen i kassa di med å gjøre noe som helst. Alt vil gå automatisk, flyene går hver mandag fra USA og lander i Norge utpå tirsdagen. Fra onsdag av blir de så sendt ut fra Tistedal(lageret til JetCarrier i Norge), og kommer deg i hende enten fredagen eller lørdagen samme uke."

Tror noen har Jailbraket den nye versjonen, men er ikke sikker.. Ville nok ventet en stund til noen har fått til en skikkelig guid for å hacke 1.1.2, men tror ikke det vil ta så lang tid :-)

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Framgangsmåte kjøp av iPhone

Innleggav RedBull » fre 09.11.2007 17:42

Tusen takk..
Denne hjalp meg utrolig mye..
Nå har jeg gjort alt du har sagt i innelgget..
Nå venter jeg bare på den ordrebekreftelsen fra Apple...
Og når jeg har fått den så booker jeg sånn fly-ting på JetCarrier?!

Åssen vil jeg klare å hacke denne osv?
Må jeg ha et spesielt program som er lurt å laste ned osv?
medlem i 203 måneder
 

Re: Framgangsmåte kjøp av iPhone

Innleggav philla » fre 09.11.2007 17:56

Jepp, ta en titt her, hvor jeg fant guiden: http://yphone.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=4 :)

Ang. Hacking vet jeg ikke hvordan det er med 1.1.2 enda, men innen du har fått din kan det vel være at noen har fått til en skikkelig guid..

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Framgangsmåte kjøp av iPhone

Innleggav troy » fre 09.11.2007 18:08

Det er visstnok ikke så lett å bruke jetcarrier lenger nå, ls på apple sine sider, var en tråd om det her nylig, at de sender ikke ut til slike firma som jet carrier. Du må ha en bostedsadresse i usa for å få kjøpt iphone, dette gjør de fordi de har sett seg lei på at folk bestiller ti andre land gjenom div selskap slik som feks JC.

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Framgangsmåte kjøp av iPhone

Innleggav RedBull » fre 09.11.2007 18:12

Det du med andre ord sier er at det ikke går lengre?!
Må jeg kjøpe den via noen da eller? Er det den eneste fremgangsmåten?
medlem i 203 måneder
 

Re: Framgangsmåte kjøp av iPhone

Innleggav troy » fre 09.11.2007 18:25

tror faktisk det ja. det er en tråd om dette her på forumet, skal prøve å finne den for deg.

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Framgangsmåte kjøp av iPhone

Innleggav RedBull » fre 09.11.2007 18:29

takk.. Det setter jeg pris på;)
medlem i 203 måneder
 

Re: Framgangsmåte kjøp av iPhone

Innleggav troy » fre 09.11.2007 18:31

se tråden under kjøp av iphonre. gå til emne kjøp av iphone gjenom apple store, side tre der står det et brev fra apple ang dette. se om du finner det hvis ikke skal jeg prøve å linke deg dit

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Framgangsmåte kjøp av iPhone

Innleggav troy » fre 09.11.2007 18:35

prisguide- kjøp av iphone-handle iphone fra amerikansk apple store-gå til side tre- ganske langt ned, og sjekk brevet pizma fikk fra apple.

ok?

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Framgangsmåte kjøp av iPhone

Innleggav RedBull » fre 09.11.2007 18:38

Denne mailen fikk jeg oxo.. Men har en kamerat som bestilte det for ikke lenge siden og fikk det igjennom.. Så gir ikke opp;)
Prøver noen ganger til og ser hva som skjer;)
medlem i 203 måneder
 

Re: Framgangsmåte kjøp av iPhone

Innleggav troy » fre 09.11.2007 18:42

står jo ganske klart og tydelig da, og det er en endring fra de tidligere mail'ene de sendte:

Exportation applies to customers in other countries attempting to order
through the U.S. store. This includes those customers who provide a
freight forwarding agent's address as their shipping address.

Dette sto ikke før!

Men bare prøv, du kan jo ha flaks!

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Framgangsmåte kjøp av iPhone

Innleggav RedBull » fre 09.11.2007 18:44

Ja krysser fingrene å håper;) Hvis ikke bestiller jeg den gjennom http://www.americanshopper.dk..
Så en link tidligere om at de kunne skaffe den lett;) Blir nok litt dyrer men det er iPhone det er snakk om;) Og da er det verdt det:D:D

Tusen takk for all hjelp i allefall;)
medlem i 203 måneder
 

Re: Framgangsmåte kjøp av iPhone

Innleggav troy » fre 09.11.2007 18:47

Men det er jo norske studenter i usa som tar på seg oppdrag om å handle for deg mot et lite vederlag, og flere av disse er brukt masse ganger , og er sikre som banken. Nå husker ikkke jeg noen av disse, men det er mange måter å skaffe seg en iphone på, og da sender de den til deg som en gave, perfekt ike sant!

Vil anbefale deg å søke etter noe sånt jeg, for det første så går det helt sikkkert og det går rimelig raskt også. Er ikke store sumen de skal ha for å gjøre jobben for deg, 10% ca, og det er mye billigere enn feks JC

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Framgangsmåte kjøp av iPhone

Innleggav RedBull » fre 09.11.2007 18:51

Hvor får jeg søkt etter noen som vil gjøre noe slikt?
Åssen kommer jeg i kontakt med de?Og må jeg sånn typisk overføre penger til de slik at de bestiller i deres navn og så sender den til meg når de får den til seg osv?
Eller åssen kunne jeg fikset noe slik?
medlem i 203 måneder
 

Neste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron