iPod touch: .mac - iSync - mail?

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

iPod touch: .mac - iSync - mail?

Innleggav åssie » man 22.10.2007 17:43

Eg får iPod Touch denne veka. Er svært interessert i å bruke den som alternativ til å bære MacBooken med meg overalt for å surfe på nettet, tat notatar etc.

Det eg lurer på er om .mac-medlemsskap har noko for seg til iPod Touch-bruk? Eg reknar med iSync og alt denslags fungerar, men siden iPod Touch i utgangspunktet ikkje har ein e-post- eller Mail-applikasjon, er det ein evt klarar å fikse frå internett kompatibelt med iSync/.mac?

Håpar alle forsto kva eg forsøkte å spør om her... :/

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav remixenX » man 22.10.2007 17:51

Så klart kan du få mail innpå;P

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: iPod touch: .mac - iSync - mail?

Innleggav dan99 » man 22.10.2007 17:55

åssie skrev:en siden iPod Touch i utgangspunktet ikkje har ein e-post- eller Mail-applikasjon, er det ein evt klarar å fikse frå internett kompatibelt med iSync/.mac?


Spørsmålet her var vel heller om du KAN synce mail på touch/iphone og mail på mac

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav åssie » man 22.10.2007 18:07

ja, riktig.
Men takk for at folk gidd å lese og svare i alle fall..:)

nokon som veit?

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav Wackhy » man 22.10.2007 20:23

Du kan synkronisere eposten din i Mail.app fra OS X via .Mac. Men du kan ikke synkronisere direkte fra en iPhone opp mot .Mac, denne synkroniserer via iTunes.
Jeg tror ikke du kan synkronisere epost på iPod Touch med Mail.app fra iPhone og din Mac, siden dette er et valg i iTunes, og ikke på enheten/programmet selv. Det kan dog være mulig jeg tar feil siden jeg ikke har prøvd det, men tror ikke dette går.
Men hvis det ikke går, er det ikke værre enn å sette opp epostkontoer på iPod Touch selv.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron