Tastesperren går ikke av

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Tastesperren går ikke av

Innleggav SlipKnut » lør 20.10.2007 17:17

Hei.
Jeg elsket og æret min iPod video 60GB i litt over et år nå, og har aldri hatt noen problemer med den - før nå nylig. Jeg får ikke opp tastelåsen lenger. Den beveger seg der den skal, men iPoden er fortsatt låst, noe som gjør den svært lite praktisk i lengden. Er det noe jeg kan gjøre for å få den til å gå av? Mistenker at det er selve knappen som ikke drar med seg det den skal, altså at den er for løs. Kan dette fikses med noe slags form for lim eller noe sånnt?

Håper på konstruktive svar!
medlem i 197 måneder
 

Innleggav Kizza90 » lør 20.10.2007 17:33

Hei og velkommen til mac1.no

Eneste måten er nok å åpne ipoden, på grunn av at knappen muligens har gått ut av spor. Jeg anbefaler deg sterkt til å levere den inn til apple, enten ved å ringe eller gå til en apple butikk i nærheten.

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Innleggav SlipKnut » lør 20.10.2007 17:34

Tusen takk! Når du sier det, så ligger det en Apple-butikk i Stavanger, så jeg får ta turen der. Og i tilfelle det virker, vil du gifte deg med meg? O:-)
medlem i 197 måneder
 

Innleggav bambini » lør 20.10.2007 17:40

WOW

Frieri for åpen scene :-D

Dette må vi få høre hvordan ender ;)

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Innleggav Øysteinh » lør 20.10.2007 18:05

Javisst, det første av sitt slag her inne på mac1 - spennende!

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Innleggav SlipKnut » tir 23.10.2007 15:45

Leverte iPoden til legevakten i dag. De sa at det ikke var noe galt med koplingene og diverse, og de visste ikke hva som var galt. Jeg forstod det slik at de skulle sende meg en ny en, eller noe sånnt. Fikses skal den i alle fall!
medlem i 197 måneder
 


Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]