Zappa plays Zappa

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Zappa plays Zappa

Innleggav Aphelion » fre 19.05.2006 10:30

Noen som var på Sentrum Scene i går? Fy for en knall konsert, jeg har ikke ord! 8-)

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav baltio » tor 29.06.2006 9:12

Jeg var der... Får fremdeles flashbacks flere ganger om dagen. Når min første mac-maskin (MacBook) kommer om en uke eller to, vil det gå med mye tid til å se videosnuttene på zappa.com (det går ikke an å se dem på de primitive datamaskinene på kontoret).

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Aphelion » tir 16.10.2007 9:38

Jaja, noen som var der nå på fredag da? :)

Fy så fett det var. Kjøpte dvd fra forrige turneen, gleder meg som f til jeg får tid til å se den!

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav baltio » tir 16.10.2007 10:55

Jada, jeg var på plass i år også. Veldig bra! Selv om jeg egentlig liker Napoleon Murphy Brock bedre enn Ray White.

DVD-en er super. Jeg har sett gjennom den flere ganger i løpet av de siste fire dagene. Den dagen slike musikkfilmer begynner å dominere ungdomsprogrammene på TV, vil markere en svært positiv overgang i sivilisasjonsutviklingen.

Så du forresten den unge piken som gikk opp i Frank Zappa på Kvitt eller dobbelt sist søndag? Hun fortsetter førstkommende søndag.

OG: http://fornebuu.wordpress.com

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Aphelion » tir 16.10.2007 11:02

Ja, Napoleon er hakket kvassere. Men det var skamfett denne gangen også, ikke minst på grunn av at hele opplegget var helt forskjellig fra sist :)

Oioi, da må jeg få sett på det!

Håper det er noe i det Dweezil sa på slutten da... «See you next year» :D

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 


Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]