Hvor mye tåler iPhone?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Hvor mye tåler iPhone?

Innleggav Megnus » tor 13.09.2007 21:03

Jeg har sett noen youtube filmer (tester) der de testet hvor mye iPhone tålte. I den ene filmen slapp de den ned på asfalten og betong og det skjedde ingenting med skjermen. Ble noen riper på bakdekselet. I en annen film så knuste skjermen?

Hvor mye tåler egentlig iPhone?

Har fått med meg at det er helt trygt å ha den i lomma ulikt andre mobiltelefoner. Det blir jo aldri riper på skjermen!?

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder

Innleggav iAperture » tor 13.09.2007 21:18

Hvor mye, hvor lite..

Nå vet ikke jeg hva folk pleier å drive med når det gjelder tlf'er, men om du skal til med slegge og kasting osv. Så anbefaler jeg å ikke bruke mange tusen på tlf.

Der jeg kommer fra behandles ting med omhu, ikke som gull, men man kaster ikke tlf i bakken, heller vann på den eller slår den i stykker.

Hvor mye tåler en iPhone? Er vel bare en ting å si, se videoene på YouTube av de som ødelegger for nysgjerrighetens skyld, eller skaff deg et par stykker å prøv selv.

Kanskje ikke det du var ute etter å høre, men slik vil jeg velge å fremføre det. Og for all del, oppfatt ikke feil. Jo bedre man behandler ting, jo lengre holder dem, enkelt og greit.

Henrik.
medlem i 216 måneder

Innleggav ksvens1 » tor 13.09.2007 21:30

Den tålte ihvertfall ikke å bli lagt i en hurtig mikser

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder

Innleggav Megnus » tor 13.09.2007 22:04

tenkte mere på enkle ting som . . om man skulle ha den i egen "telefonveske" eller om den ikke dro noe som heldst skade av vanlig lommebruk :P Og om et par glipp eller 5 i bakken kunne sprekke skjermen

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder

Innleggav cashgrow » tor 13.09.2007 22:11

har nå brukt min aktivt (som telefon) i snart en måned, og jeg kan bekrefte at skjermen er meget motstandsdyktig, den har vært med på byen og vært daglig i lomma. med både det ene og det andre, og jeg er imponert. det er verre med baksiden, den har mye lettere for riper osv.

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder

Innleggav TheRealChristoffer » tor 13.09.2007 22:13

iphone tåler fint fall i bakken. men tåler ikke stor høyde og lande med skjermen nede:P

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder

Innleggav livvievold » fre 14.09.2007 15:36

Skjermen min er fremdeles fin etter ukevis med tafsing, men jeg har klart å få en bulk i metallet på baksiden. Den har ikke vært utsatt for noe spesielt som jeg kan huske bortsett fra at jeg kan ha støtt borti noe med telefonen i lomma, så tror kanskje baksiden er ganske svak. :-/
medlem i 239 måneder

Returner til iPhone

Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]