iPhone i Hånden!

Diskuter alt omkring Apples iPhone

iPhone i Hånden!

Innleggav Guitar » fre 17.08.2007 11:08

Sitter her med min nye iPhone og skal legge til musikk å bilder, prøver å dra over og slippe i iTunes, men kan ikke, pluss tegnet som viser sangene som skal slippes er rødt???

Har aktivert den med den guiden som har stått på forumet her før, men hver gang itunes starter så kommer det opp om jeg vil registrere den hos at&t, da trykker jeg Cancel og kan gå inn å velge hva som skal synces foreksempel, mine bokmerker og sånnt er kommet over, men har så stor musikk sammling at jeg ikke vil synce hele, bare dra og slipp som man gjør med ipod.

Dette skal vel funke med iPhone også, dra og slipp?


HJELP

Mvh

Jan-Erik Rasmussen

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav tommyeggen » fre 17.08.2007 11:19

Er ikke helt sikker på dette (Da jeg ikke har den selv), men mener og at jeg har hørt at du må lage en spilleliste med de sangene du vil overføre til iPhonen.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav Guitar » fre 17.08.2007 11:24

Får det til med spillelister, men burde det ikke gå med drag & drop?
Noen som har erfaring med iPhone :)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav NuSkool » fre 17.08.2007 11:30

Drag and drop funker ikke med iPhone desverre. En stor mangel i mine øyne.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav krillbaaten » fre 17.08.2007 11:32

Du må velge hvilke playlists du skal synce under settings i iphonen i itunes. Ingen drag&drop nei...

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav DrBlake » fre 17.08.2007 16:45

NuSkool skrev:Drag and drop funker ikke med iPhone desverre. En stor mangel i mine øyne.


Hvor vanskelig er det egentlig og lage en egen iPhone spilliste som iPhonen syncer med for så og drag`n droppe til den??

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]