Tåler en iPod Shuffle en omgang i vaskemaskinen???

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Innleggav Truls Waage » lør 24.02.2007 1:39

Et tips til alle som mister mobiler o.l. i vann/vaskemaskin:

Steik den! Sett stekeovnen på laveste temperatur, og la den ligge i ca. 3-5 timer uten simkort og batteri. Da tørker den skikkelig, uten at den tar skade av varme. Da pleier ikke feil over tid å forekomme (typisk slik at en tast slutter å fungere etter en måned eller to/tre/fire), for da har den tørket skikkelig med en gang.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav mtw » lør 24.02.2007 1:50

Har en fin og renvasket Motorola mpx200 windowsmobil her et sted.

Lå igjen i buksa når samboern skulle vaske. Ikke en, men to ganger.. (ja, det går an)

Ble litt pes på henne, men ok, jeg sjekker lommene nå :)

Den virker forøvrig ikke i det hele tatt lenger. Men hun har også innrømmet å ha prøvd å slå den på, så det er vel ikke så rart.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

under vann

Innleggav devo » lør 24.02.2007 2:08

Hva er det med å vaske elektronikk? Jeg har aldri klart det... Men, hva med dette da... En kompis av meg mista en mobil i et havneområde.. han måtte dykke ned (2-3m) for å få tak i den, og den ringte samtidig for at det skulle være lettere å se den ;) tror det var en ericsson, de dør jo aldri de telefonene. :)

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav quadra800 » lør 24.02.2007 12:55

En jeg kjenner pælma den gamle nokiaen sin i et steinhardt tre(med vilje, så hardt han kunne) og den var like hel og funka glimrende etterpå. o_O

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav saudun » tir 20.03.2007 18:14

Ipod sjuffel tåle vasking på 55varmegrader :-D o_O he he

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

mobil

Innleggav saudun » fre 30.03.2007 22:15

mobiler tåler ikkje broren min. han har hat 7. :-D :-D :-D :-D

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Innleggav Ingunn » fre 30.03.2007 22:24

Pass på dobbeltposting! Man kan endre sine egne innlegg :-)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav mons » man 02.04.2007 1:25

Fjernkontrollen til Apple tåler Omo Color og vask på 40 grader. :-)
medlem i 230 måneder
 

Re: Tåler en iPod Shuffle en omgang i vaskemaskinen???

Innleggav macsam » fre 27.03.2009 10:32

Den tåler det, lett. Bare koble den til iTunes/lading etterpå. Det funket med min ihvertfall. Men når det er sagt tror nok det er best å ikke vaske den så altfor mange ganger :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Tåler en iPod Shuffle en omgang i vaskemaskinen???

Innleggav Blåveis » fre 27.03.2009 13:09

Eneste gangen jeg har klart å vaske elektronikk var da jeg hadde gått hjem fra skolen i skikkelig øspøseregn, og hadde mobilen i bukselomma. Buksa var våt så jeg vrengte den av meg og kastet den i vaskemaskina så fort jeg var hjemme. Tok en stund før jeg oppdaget det..

Det var en Siemens av noe slag, og den overlevde, men det var vannflekker under skjermen som aldri gikk vekk, så jeg brukte det som en god unnskyldning til å kjøpe ny mobil. 8-)

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Forrige

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]