Ny iPod NÅ!

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Ny iPod NÅ!

Innleggav ErikB » tor 11.01.2007 22:33

Nylansert iPhone til tross, for oss som ikke liker eller tror på mobiltelefoner med musikk, video, internett, kamera, gps........ Vi vil ha en splitter ny iPod nå! En iPod med identisk look som iPhone. Touchscreen for musikk, foto og video.

Og hvorfor ikke en 10" variant som bl.a fungerer som en fjernkontroll for Airport Express. Jeg tror det kommer mye snadder dette i ukene fremover. Skjermteknologien Apple har lansert er jo rett og slett fantastisk :)

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav eirikaav » tor 11.01.2007 22:41

Ingen vet hva Apple har planer om. Det virker som om de virkelig vil inn på dette markedet med mobiler med mp3-spiller. Men Apple kommer til å bruke litt tid før de kommer seg skikkelig igang der og har 3-4 modeller for salg i forskjellige prisklasser. Så det hadde kanskje vært lurt av Apple å ta en runde til med ipods før de kutter ut det, om de kutter det ut.

Jeg krysser hvertfall fingrene for at ipod minien min holder til jeg får fatt på en iphone!
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Twinrehz » fre 12.01.2007 12:31

Ja, for all del. En 10" fjernkontroll. Den kan du i alle fall ikke rote bort. Seriøst, hva er det du mener med en 10" iPod som man blant annet kan styre Airport med? iPod skal være bærbar. Altså putte i lomma, vandre rundt og høre på musikk.

Kommer aldri til å skjønne meg på det med å se på filmer på en alt for liten skjerm. Nyheter, ok, men filmer, nei.
medlem i 218 måneder
 

Innleggav EspenIrgens » fre 12.01.2007 13:12

Twinrehz skrev:Kommer aldri til å skjønne meg på det med å se på filmer på en alt for liten skjerm. Nyheter, ok, men filmer, nei.


Hvis du har sittet en del på 12-timers flyturer og sett filmer på de knøttsmå skjermene der, vil du i det minste sette pris på selv å kunne velge hva du vil se, og når.
medlem i 209 måneder
 

Innleggav argelebs » fre 12.01.2007 13:37

De vil aldri slutte med iPod. iPhone vil alltid være underdog iforhold til iPod.

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav ErikB » søn 14.01.2007 1:39

Twinrehz skrev:Seriøst, hva er det du mener med en 10" iPod som man blant annet kan styre Airport med? iPod skal være bærbar. Altså putte i lomma, vandre rundt og høre på musikk.


iPod i denne sammenheng er kun brukt for å vise til den geniale skjermteknologien og grensesnittet for en fjernkontroll. iPod skal være iPod og på samme størrelse som den lanserte iPhone :)

Tror uansett de beste lanseringene gjenstår. Dette blir et fabealktig år når Apple slipper løs det nye dyret i februar/mars!

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav åttitre » søn 14.01.2007 2:19

Ja LG kommer med en som er like iPhone. Så bare vent å se om den kommer først ;) hehe... Hvis ikke LG bildet var fake :p
medlem i 239 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere