iPhone - Lagre nr?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

iPhone - Lagre nr?

Innleggav Dag Johnson » ons 10.01.2007 7:38

Det jeg ikke fikk vite. Er om du kan lagre nummer, lagre en ny person på mobilen uten og så koble den til data for overføre fra adressebok.

Hvis ikke det er mulig så er dette ganske idiotisk vel? Får nr av noen men du kan ikke lagre det før du kommer hjem og kobler deg til data og sync!? :-!
medlem i 206 måneder
 

Innleggav FiliusVitae » ons 10.01.2007 8:02

................


*kremt*


Dette vil jo være like mongo som om du ikke kunne spille musikk annet enn når telefonen var koblet til en data med iTunes installert.
Man må kunne forvente seg visse funksjoner uten at det blir annonsert med brask og bram?

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav glorious » ons 10.01.2007 8:07

Øhm.... Hvis du lurer på om man må lagre kontaker via datamaskinen, og at det ikke lar seg gjøre direkte på selve telefonen, er min første tanke at jeg har lyst til å erte deg for at du spør om det. Av flere grunner:

1. Ingen som skriver på disse forumene har holdt en i hendene, og har derfor ikke testet ut dette.

2. Punkt 1 burde du også kanskje vite? ;-)

3. Håper ikke du tror så dårlig om Apple :'(

4. Seriøst??

Hvis du mente noe annet, vennligst reformulér spørsmålet ditt. For du kan seriøst ikke lure på det jeg tror du lurer på....

Eks: Per er i Bergen, men bor i Oslo. Ola sender en kontakt til Per via SMS. Per må ta flyet hjem til Oslo og koble telefonen sin til datamaskinen for å kunne lagre kontakten Ola sendte til ham.

Er det det du lurer på? o_O

Uten å ha vært i nærheten av en iPhone: JA! Du kan lagre kontakter direkte på telefonen. Håper du fikk svar på spørsmålet ditt :)

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav vegardtveito » ons 10.01.2007 8:44

Tror han fikk mer enn han ba om. Han ba vel ikke om å bli gjort narr av osv men jaja...

Ja, selv om det ikke konkret ble bevist under keynoten så er det nok helt sikkert at du kan lagre nr uten å måtte innom mac'en :-)

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav jp_tix » ons 10.01.2007 9:04

Haha, jeg skal personlig kjøpe en iPhone til deg hvis det ikke går an å lagre nummer uten å koble den til datamaskinen. Send PM hvis det viser seg å være tilfelle.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav svar » ons 10.01.2007 9:08

vist man ser på denne fremvisningen http://www.apple.com/iphone/phone/
ser man tydelig at når det blir scrollet igjennom addresselisten er det en stor pluss (+) øverst til høyre.

Man ser også at når det vises inne fra en kontakt, er det en "edit" knapp øverst til høyre.
:-)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere