Holde seg oppdatert.?

Musikkanbefalinger. Hørt noe bra musikk?

Holde seg oppdatert.?

Innleggav betebete » tir 12.12.2006 18:14

Hei, drøfta litt med noen kompiser - Hadde det ikke vært fett å få vite når dine favoritt band slipper en ny plate eller planlegger en ny plate?

Jeg vet selv som CD samler at jeg har lyst på alle platene til artistene jeg liker, men dette er mangen...

Så da kommer spørsmålet...

Finnes det en side der jeg kan registrere alle bandene jeg liker og så får jeg oppdatert informasjon om de? Eventuelt når de slipper ny plate?

Vet at det finnes slike sider for TV serier, som forteller deg når en ny episode visese på TV.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav smacmac » tir 12.12.2006 18:40

iTunes forteller når nye album har blitt lagt ut på iTMS. Det er jo ikke det samme, men fungerer egentlig utmerket for meg. (Og når det kommer ny singler/EPer er det gjerne tegn på et album i nær fremtid)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav betebete » ons 13.12.2006 9:53

Nja.. Det blir ikke det samme nei. Da må man nesten følge med selv.

Det er det jeg vil slippe.. Å sjekke gjennom 100+ artister etter nye album :)

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav smacmac » ons 13.12.2006 15:25

Jeg kan ha missforstått, men det er jo ikke mye arbeid. Du går bare inn på en artist og velger "Alert me". Da vil du få mail når den artisten gir ut en ny single, EP eller whatever.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav betebete » ons 13.12.2006 15:37

Da må man ha iTunes konto osv.

Vil helst ikke bruke iTunes :P Ikke alle artister som finnes der.

Edit: nå er jeg på jobb og får ikke sjekket iTunes etter alle artistene da men. Regner med noen litt ukomersielle artister ikke er å finne der.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Aphelion » ons 13.12.2006 15:57

Du kan jo prøve å abonnere på nyhetsbrev/mail fra de offisielle nettsidene til de aktuelle artistene?

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 


Returner til Musikk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron