Arrested Development

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Arrested Development

Innleggav vegardtveito » tir 29.08.2006 22:27

Siden det har poppet opp så mange tråder om forskjellige serier nå syntes jeg det er på tide med en tråd for 'Arrested Development'.

Kanskje er det en del her som ikke engang har hørt om serien, men jeg syntes det er en av de morsomste seriene som er skapt. Har alle 3 sesonger på DVD.

Så. Er det noen andre AD fans på forumet?

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav segrov » tir 29.08.2006 22:34

«Here, have a dollar,
in fact no brotherman here, have two
Two dollars means a snack for me,
but it means a big deal to you»

Jepp, er en fan, men bare av musikken.
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Fantomas » tir 29.08.2006 22:49

jeg ble hekta på Curb Your Enthusiasm. har pløyd meg gjennom 3 sesonger på få uker og er godt i gang med nr. 4. Det er vel det man kan kalle en destillert situasjonskomedie. En god mellomting mellom The Office og Seinfeld.

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav bllan » tir 29.08.2006 23:10

denne tråden har jeg venta lenge på:D arrested development er faktisk det beste jeg har sett noen gang. har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett de3 sesongene. digger alle de bra komentarene til tobias o_O at det går ann å finne på noe så genialt.

EDIT: henger dere på AD forumet ell? heheheh :-P

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav vegardtveito » tir 29.08.2006 23:25

Denne er jo morsomm fra Tobias da: http://youtube.com/watch?v=jU5NkuCiOUA

Jeg digger også GOB og Buster...
"heeey brother"

Anbefaler serien på det sterkeste.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav haartufs » tir 29.08.2006 23:33

hahaha, så noen klipp på youtube, beste jeg har sett på lenge. Må få tak i mer av dette altså.
Er det noen forhandlere i Norge som har serien på DVD, eller må jeg bestille over nett?

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Innleggav bllan » tir 29.08.2006 23:56

hahaha. analrapist ja:P det som er noe av det smootheste med tobias er kroppspråket. han spiller så sinnsykt bra at det skulle ikke vært mulig, samme gjelder vel resten av folka også:P hehe. vi må få serien ut til folket, så kansje det kommer flere sesonger. slutten i sesong 3 er fortsatt åpen for fortsettelse.

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav vegardtveito » ons 30.08.2006 0:22

haartufs skrev:hahaha, så noen klipp på youtube, beste jeg har sett på lenge. Må få tak i mer av dette altså.
Er det noen forhandlere i Norge som har serien på DVD, eller må jeg bestille over nett?


Mange som har serien i Norge. F.eks http://www.platekompaniet.no

Fint å høre at det er flere enn meg som liker serien da... Hvilket forum snakker du om erland ? link please.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav geirhn » ons 30.08.2006 1:23

segrov skrev:«Here, have a dollar,
in fact no brotherman here, have two
Two dollars means a snack for me,
but it means a big deal to you»

Jepp, er en fan, men bare av musikken.


Samme her - digger arrested development, musikken...

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav hansi » ons 30.08.2006 2:44

beklager gutta.. Arrested Development finnes ikke morsomt.. i tillegg ble jeg svimmel av stressende kameraføring.

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav Lazerjet Roboto » ons 30.08.2006 7:51

ok, you`re the boss :-X
medlem i 226 måneder
 

Innleggav dan » ons 30.08.2006 8:41

hansi skrev:beklager gutta.. Arrested Development finnes ikke morsomt.. i tillegg ble jeg svimmel av stressende kameraføring.


Det var jo akkurat dette som var så genialt med serien, men som flertallet ikke klarte å forstå, eller ikke var forberett på. Serien vant flere Emmys, og i senere tid har det kommet flere serier i samme sjangeren...

Det er en stor sorg at serien ble kansellert. AD og the Simpsons er de beste komiseriene EVER :-D
medlem i 224 måneder
 

Innleggav bllan » ons 30.08.2006 11:07

http://the-op.com/ her er linken til siden med forumet, pluss litt annet snacks. Bla et drikke spill hahahahaha :-D

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav vegardtveito » fre 01.09.2006 4:24

Bare så folkens her vet det så har Arrested Development akkurat beggynt å gå igjen på ZTV. Første episode gikk i dag. tror det går klokka 5 og klokka 9.

Men hvis du er fan av AD må du nesten ha DVDene, sinnsykt mange skulte og relativt subtile vitser som du ikke får med deg første gang...

"Her?"

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav vegardtveito » søn 03.09.2006 6:54

Fra dr.Tobias Fünke: "Michael, you are quite the cupid. You can stick an arrow in my buttocks any time."

Noen andre artige sitater fra serien?

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Neste

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron