twin peaks sesong 2

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Innleggav bleu » man 26.06.2006 0:25

tv3/no/se/dk har vist den serien en haug med ganger :) jeg var så heldig at jeg var nettopp ferdig med å se på season 1 på dvd og ventet et par uker så jeg var "in-sync" med tv3 så fikk jeg sett hele sesong 2 også. herlig serie.

etter det jeg har hørt og lest har det mer med rettigheter å gjøre at den ennå ikke er på dvd. er haug med serier som selger mindre enn twin peaks som er på dvd.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Mars » man 26.06.2006 2:15

...ha, mine søstre var så sinnsykt opptatt av Twin Peaks da den var fersk at jeg boikottet hele styret. I begynnelsen. Jeg angret meg etter et par episoder, (men disse har jeg aldri sett) og lot meg villig hjernevaske jeg også. Lost in Space. På tide med et nostalgisk gjensyn tror jeg. Hvem leste forresten Laura Palmers Diary? Ikke meg - det fikk da være grenser P-)




ð

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav bep0rz » man 26.06.2006 2:36

Siden serien er sendt på tv så ligger den ute "på nett" i tvrip-versjon.

Til anbefaling har jeg Veronica Mars, jeg får se om jeg orker å se Twin Peaks.

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav rambo » man 26.06.2006 4:35

Jeg kjøpte sesong 1 for over tre år siden (begynnelsen av 2003), da var sesong 2 rett rundt hjørnet. Siden dengang har releasedatoen blitt utsatt med ca et halvt år om gangen, og nå er det altså sagt høsten 2006. Jeg tror det ikke før jeg ser det... Må slutte meg til at dette er den beste serien noensinne, sesong 2 tar jo helt av. For de som ikke har sett den, eller ikke vet hva Twin Peaks er, dette er serien hele Norge snakket om (helt sant) da den gikk på NRK på slutten av 80-tallet. Virkelig en klassiker ingen bør gå glipp av!

Uansett, det har hele tiden vært krangel om rettigheter som har gjort at det har blitt utsatt. Det siste jeg hørte var likevel at rettighetene nå er ordnet, men kvaliteten på originalbåndene er rett og slett for dårlig til å utgis på dvd, og de holder nå på med å "pusse opp" kvaliteten. Det var jo tross alt en lavbudsjettserie i sin tid. Denne oppussingen må gjøres bilde for bilde, og tar naturligvis litt tid. Dette var ihvertfall forklaringen jeg fikk på platekompaniet sist gang jeg spurte der. Vi får smøre oss med tålmodighet og håpe den kommer til høsten. Som sagt, jeg har mine tvil, men håper på å bli positivt overrasket!

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Superman_s » søn 07.01.2007 1:15

Til info for alle som ventar på sesong 2 som meg: Sesong 2!

Eg gler meg som ein unge :-D

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Forrige

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron