Overføre rating/ganger spilt fra iPod til iTunes

Diskuter iTunes for Mac

Overføre rating/ganger spilt fra iPod til iTunes

Innleggav fargefax » man 24.04.2006 23:36

Jeg har en 30GB iPod der jeg har deler av musikken fra Macen. På Macen har jeg 50GB+ med musikk. Derfor bruker jeg manuel håndtering av spor og spillelister.

Det jeg lurer på er: Hvordan kan jeg få info om rating og antall ganger spillt fra iPoden til Macen (uten å slette på maskinen og kopiere fra iPoden). Er det noen som har en smart måte? Eller må man aktivere automatisk oppdatering?

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Åge » man 24.04.2006 23:50

Tror du løser dette problemet med å bruke iscrobbler, og huke av for "Enable ipod submissions"

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav fargefax » tir 25.04.2006 17:48

Jeg har ikke så lyst å registrere meg på last.fm for bare å kunne oppdatere sporinfo. Det må da være noen andre lure måter? Noen forslag?

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav fargefax » ons 03.05.2006 13:49

Bumpety-bump.. Noen andre forslag? Dette må da være en vanlig problemstilling?

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav gulll » ons 03.05.2006 13:54

Så lenge du ikke synkroniserer musikken på maksinen din med den på iPod'en, fungerer de som to frittstående biblioteker, med egne spillister, rating osv. Jeg har vært borti litt den samme problemstillingen selv, men måtte da innse at det ikke er mulig å synke bare de delene av bibliotekene du selv ønsker. Mulig ting har skjedd siden den gang, det skal jeg ikke si noe om.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav jervi » ons 03.05.2006 14:27

Dersom du setter opp automatisk synkronisering av kun enkelte spillelister, og så bruker disse spillelistene til å synkronisere iPoden (slik at den kun synker de sangene som ligger i denne/disse spillelisten(e)), så fungerer det. Men du må tilbake til semi-automatisk oppdatering ja.

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]