Slette musikk fra spille liste?

Diskuter iTunes for Mac

Slette musikk fra spille liste?

Innleggav roger_hj » ons 03.05.2006 12:55

Noen som vet hvordan eller om det er mulig og slette musikk direkte fra spilleliste.
Og da mener jeg slette fra itunes/bibloteket/maskinen.

Slik det er for meg så slettes bare sangen i spillelisten og ligger fortsatt i bibloteket.


Også kjpit at de slettes fra itunes også trykekr man på feil, så man beholder filene i ituned folderen i finder.... Noen som har en vidundermedesin mot dette.
medlem i 229 måneder
 

Innleggav vebbomania » ons 03.05.2006 13:06

Tror ikke det er mulig å slette en sang direkte fra spillelisten, kan kun slettes direkte fra biblioteket. Er det et stort problem?

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav BareTom » ons 03.05.2006 13:11

Hvis du ikke vil spille av sangen, kan du jo bare krysse vekk sangen (i boksen helt til venstre).
medlem i 225 måneder
 

Innleggav roger_hj » ons 03.05.2006 13:18

problem og problem....

Men drar som regel inn nye cd'er og samlinger rett inn i en egen spilleliste.
Setter på spillelisten og hører jeg noe jeg ikke liker så pleier jeg å slette.
Da er det bare litt ekstra jobb og gå ut for og slette, og så tilbake.

Lurte egentlig bare på om det bare var jeg som ikke hadde funnet en løsning på det. Men er tydeligvis ikke mulig da.
medlem i 229 måneder
 

Innleggav vebbomania » ons 03.05.2006 13:35

roger_hj skrev:problem og problem....

Men drar som regel inn nye cd'er og samlinger rett inn i en egen spilleliste.
Setter på spillelisten og hører jeg noe jeg ikke liker så pleier jeg å slette.
Da er det bare litt ekstra jobb og gå ut for og slette, og så tilbake.

Lurte egentlig bare på om det bare var jeg som ikke hadde funnet en løsning på det. Men er tydeligvis ikke mulig da.


Hey har steget i gradene fra newbie -> Mac1er 8-)

Testa selv og det er bare å holde inne alt tasten når du trykker på backspace så slettes den helt fra biblioteket. :-D

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Macca » ons 03.05.2006 13:37

Hvorfor gidder du å lage en egen spilleliste med albumet? Jeg ville trykket på Browse/Bla i biblioteket, og i Album-kolonnen ville jeg markert det albumet jeg har importert, hørt på sangene og slettet de sangene jeg ikke vile ha derfra fortløpende. På den måten slettes de også fra biblioteket (det eneste du trenger å passe på er å svare at du vil flytte filen til papirkurven). Unødvendig å lage spilleliste, spesielt når du gjør det for å høre igjennom ett album.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]