wma i itunes?

Diskuter iTunes for Mac

nei

Innleggav freddjoh » tir 04.04.2006 18:20

GRATIS!!!!!!!!

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav Twinrehz » tir 04.04.2006 18:23

Men det står jo det at programmet koster 10 dollar. Tenkte at om prøveversjonen varte bare 30 dager eller noe sånt.
medlem i 218 måneder
 

Oisann!

Innleggav freddjoh » tir 04.04.2006 18:50

Programmet VAR gratis. Nå er det tydeligvis ikke det lenger.
Søk etter en eldre versjon, så kanskje du finner en gratis versjon.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav segrov » man 24.04.2006 22:48

Søk etter EasyWMA - 2.2.1 så finner du gratisversjonen.

Du kan også bruke ffmpegX, men det er ikke like pent (men derimot lar det deg gjøre mye mer).

Last ned herfra: http://homepage.mac.com/major4/
medlem i 249 måneder
 

Innleggav smacmac » man 24.04.2006 23:05

admin skrev:Beskyttede WMA filer kan verken iTunes eller EasyWMA gjøre noe med. Windows Media Player ripper til beskyttede WMA-filer som default av en eller annen idiotisk grunn.


Grunnen er ikke så dum, det er for at folk ikke skal dele filene slik at artistene kan få penger for det de har laget. Om den er gjennomtenkt er en annen ting. Det tar for det første mer kapasitet fra maskinen/mp3-spilleren å spille slike filer og i tillegg bli bruken av dem sterkt begrenset.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav Linz » tir 25.04.2006 8:32

Stort sett enig med deg der smacmac, og tanken er nok gjennomtenkt i den grad at de vil spille på lag med musikkindustrien.

At de krever økt kapasitet har nok derimot ikke store konsekvenser. Både batterikapasitet og lagringskapasitet har vi stort sett mer enn nok av (og det kommer fra en som snart har pakket full disken på pb'en, og iPoden skriker hver gang jeg forsøker å pakke enda mer inn på den).

Hvordan er egentlig DRM-restriksjonene i wma? Selv synes jeg ikke restriksjonene i Fairplay er så ille, men har overhodet ingen erfaring med beskyttede wma-filer.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav illuminated » tir 25.04.2006 9:16

VIK FRA WMA OG WMV..
Alle som sender meg WMA filer får de tilbake og jeg ber de pent om en ACC eller en mp3 tilbake ;)

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Forrige

Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]