W800i + iTunes = mogleg?

Diskuter iTunes for Mac

W800i + iTunes = mogleg?

Innleggav bohdi » lør 22.04.2006 18:00

Fruen har fått ein W800i telefon i bursdagspresang, og sidan ho har ein iPod i frå før, og kjenner til iTunes - finnast det nokon måte å få telefonen til å oppføre seg som ein iPod mtp iTunes?

Trur vel neppe det - men nokon som har gjort seg erfaringar rundt dette? :-/

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav rebop » lør 22.04.2006 18:30

Det finnes løsninger. Se f.eks. her.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav janrose » lør 22.04.2006 18:33

Etter at jeg fant iTMW på http://ilari.scheinin.fidisk.fi/itunemywalkman/ har min ES W800i og iTunes/iMac levd lykkelige sammen. Bruker ES sin USB-kabel, da starter iTMW automatisk. iTuneMyWalkman er et appleskript som synk'er W800i/w550i (i alle fall) med iTunes på Mac.

Edit: iTMW trigges også hvis du putter minnekortet i en USB-kortleser i steden for å bruke USB-kabel.

I iTunes har jeg laget en smartmappe med iTMW i navnet som plukker musikk tilfeldig fra biblioteket. Skriptet er avhengig at mappenavnet innholder 'iTMW'.

Etter erfaring bør ikke MP3/MP4-filene være knyttet til grafikk/coverfoto som ødelegger avspillingen eller i allefall forstyrrer den alvorlig.

Happy (i)Tuning!
Sist endret av janrose den søn 14.05.2006 0:47, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav bohdi » søn 23.04.2006 18:49

Godt eg har brukt tid på å legge inn cover på nesten alle album.... Skal freiste tipset. Takk for hjelp!!

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav pman3003 » søn 23.04.2006 18:53

janrose skrev:Etter erfaring bør ikke MP3/MP4-filene være knyttet til grafikk/coverfoto som ødelegger avspillingen eller i allefall forstyrrer den alvorlig.


Det har ikke jeg merket noen tingen til. Har albumart på nesten alle filene mine og de spiller så pent som bare det på min w800i (oppgradert K750 egentlig...)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav bohdi » søn 23.04.2006 18:57

Fungerar programvaren opp mot W800i eller ikkje? Det er fruen sin telefon, og hennar tålegrense for knot er mindre enn nokon andre eg kjenner...

For øvrig, vi har synkronisert kalendar og telefonbok - vil dette kunne gå fløyten? Ser i dei fora som det er vist til over at programmet kan resultere i at ein må formatere kortet tidvis.

Hilfe (:)

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]