The Simpson's helaftens spillefilm

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Innleggav tommyholberg » lør 15.04.2006 15:09

bra vi har alle har forskjellig smak:) american dad er ikke så verst, men synes ikke det er like bra som Family guy..
stewie er jo tidenes tegneseriefigur!

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Firestarter » ons 19.04.2006 1:17

Wohoo! ! Den gleder jeg meg til! *liksom sikler*

Når det gjeller Family Guy... Jeg syntes Stewie er herlig, men jeg mores ikke over resten av gjengen. Er ikke nok med èn god figur mener nå jeg.
The Simpsons derimot er stappet med fantastiske personligheter.
medlem i 215 måneder
 

Innleggav ch_knapp » ons 19.04.2006 1:35

wowwowowow.. rolig her nå.. family guy.. sa du.. suger?

Family Guy EIER Simpsons.. Simpsons startet den genren, eller iallefall gjorde den populær, Family Guy brakte den videre til de av oss med litt mer utviklet sans for humor.. ;)

eneste kule i simpsons er jo Homer.. de andre er jo ikke morsomme.. i Family Guy er faktisk.. hmm.. jo alle er morsomme.. spes. Peter og Stewie troner høyt,

Simpsons er snillt og familievennlig der Family Guy er sarkastisk, ondt, politisk og rett ut HYSTERISK morsomt...

*Die Lois, DIE*

American Dad er ikke på laangt ner like godt.,.

så forresten at det er godt over et år til Simpsons filmen.. litt lenge

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Wackhy » ons 19.04.2006 5:31

Nånå. Er vel ikke _bare_ Homer som er morsom i Simpsons? Bart finner titt og ofte på en del morsomme sprell, Lisa er morsom på en litt umorsom måte (:p), og de politifolka er et kapittel for seg selv. I tillegg har du Moe. flanders er morsom å le AV, spesielt da han minner meg om en tidligere prest i Vadsø... O:-)
Rektor Skinner har sine episoder, og Burns med sine ideer (for ikke å snakke om assistenten hans med sine fantasier...).
Er nok flere enn bare Homer som bidrar til å gjøre Simpsons morsomt gitt ;)

EDIT: Skriveleif...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Freaken » ons 19.04.2006 8:02

Her kan filmen bli en flopp, men mange vil se den. Og jeg håper at den blir bra siden jeg elsker the Simpsons :-D

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav veparma » ons 19.04.2006 9:31

Håper det blir en orntlig gjennomført bra film! Jeg syntes Simpson har holdt på for lenge, de har dratt det litt vel langt. Etter de gikk til så drastiske trekk som å drepe karakterer(Maude) kunne de lage endel episoder om Flanders og ungene. Jeg har sett ca. alle episodene som har gått på TV3 (mellom 2 og 4 ganger) og har noen sesonger, jeg syntes ikke de nye er like gode som de gammle.

Nå burde de lage en avsluttende film, til tross for at det vil bli trist...
medlem i 222 måneder
 

Innleggav tommyholberg » ons 19.04.2006 10:05

ch_knapp skrev:wowwowowow.. rolig her nå.. family guy.. sa du.. suger?

Family Guy EIER Simpsons.. Simpsons startet den genren, eller iallefall gjorde den populær, Family Guy brakte den videre til de av oss med litt mer utviklet sans for humor.. ;)

eneste kule i simpsons er jo Homer.. de andre er jo ikke morsomme.. i Family Guy er faktisk.. hmm.. jo alle er morsomme.. spes. Peter og Stewie troner høyt,

Simpsons er snillt og familievennlig der Family Guy er sarkastisk, ondt, politisk og rett ut HYSTERISK morsomt...

*Die Lois, DIE*

American Dad er ikke på laangt ner like godt.,.

så forresten at det er godt over et år til Simpsons filmen.. litt lenge


HØR HØR!

helt enig selvfølgelig:)

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav viking » ons 19.04.2006 15:31

Simpsons er en kult klassiker, family guy er i beste fall en meget dårlig kopi.

Utviklet form for humor sier du... pøh, det er dere som er tilbakestående når det kommer til humor de fleste vet jo at simpson er bedre ;) :-P
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Freaken » ons 19.04.2006 15:44

Jeg må si meg enig med viking. Liker the Simpsons bedre enn de fleste "etterligningene"..

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Forrige

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]