Asono MP3 spiller og iTunes

Diskuter iTunes for Mac

Asono MP3 spiller og iTunes

Innleggav gulltanna » fre 24.03.2006 21:36

Har fått et godt tilbud på en Asono Mp3 spiller.

denne: http://asono.com/ab600

Blir det stress å bruke den på til iTunes tror dere...? eller må jeg flytte til Frankrike... ;)

Vet noen om det finnes det et superenkelt konverteringsprogram en kan bruke nå en fyller opp med musikk?

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » fre 24.03.2006 21:39

litt på siden: jeg vil ikke anbefale at du kjøper den spilleren. solgte den en stund, og det var bare tull med den. det er en lavprisspiller, som ikke duger til stort før den kneler. greit nok at det er asono, men det er også asonos billigste (og dermed kjipeste) spiller.

til saken: jeg vil ikke tro du får brukt den i iTunes. Du må nok dra filene manuelt over til spilleren når den popper opp som eksterndisk i finder.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav gulltanna » fre 24.03.2006 21:44

NoSanity skrev:litt på siden: jeg vil ikke anbefale at du kjøper den spilleren. solgte den en stund, og det var bare tull med den. det er en lavprisspiller, som ikke duger til stort før den kneler. greit nok at det er asono, men det er også asonos billigste (og dermed kjipeste) spiller.

til saken: jeg vil ikke tro du får brukt den i iTunes. Du må nok dra filene manuelt over til spilleren når den popper opp som eksterndisk i finder.


Du har nok rett med oppfyllinga av Mp3.
Men jeg har hørt lydkvaliteten, -og den var alt annet enn kjip! Faktisk ble jeg overrasket over hvor bra det hørtes ut.. Du har erfaring med salg og trøbbel med den sier du, det tar jeg som et godt råd til å styre unna
Takk :-)

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » fre 24.03.2006 21:48

gulltanna skrev:Du har nok rett med oppfyllinga av Mp3.
Men jeg har hørt lydkvaliteten, -og den var alt annet enn kjip!


ja, selve lydkvaliteten var det lite å si på. men det hjelper lite når spilleren er på service konstant.

jeg vil råde deg til å kjøpe en nano 1GB eller noe slikt om du har muligheten til det. Eller en shuffle om du ikke MÅ ha skjerm. om du kjøper nano vil du forelske deg med en gang du åpner eska og har den i handa. da vil det være verdt de ekstra kronene GLATT. :)

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav tomen » fre 24.03.2006 21:51

Hvorfor skule ikke dette funke i iTunes??

Min datters Creative Mouvo (eller noe sånt) funker fint i iTunes. Dukker opp på siden sammen med spillelistene. Drar og slipper sanger over. Funker også i finder noe iPod IKKE gjør?
Jeg har ikke testet de sangene som er kjøpt via iTunes men det funker nok ikke.
medlem i 235 måneder
 

Innleggav gulltanna » fre 24.03.2006 21:54

NoSanity skrev:jeg vil råde deg til å kjøpe en nano 1GB eller noe slikt om du har muligheten til det. Eller en shuffle om du ikke MÅ ha skjerm. om du kjøper nano vil du forelske deg med en gang du åpner eska og har den i handa. da vil det være verdt de ekstra kronene GLATT. :)


Ja klart Nano er überFat! men jeg trenger en spiller til trening, så tenker Nanoen kan få litt juling...
Blir nok en Shuffle 8-)

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » fre 24.03.2006 21:56

min, min brors, min søsters, min kjærestes og min ex-kjærestes muvoer fungerer ikke i iTunes. Så det kan jeg ikke uttale meg om. Har hørt noe om det, og derfor skrev jeg
jeg vil ikke tro du får brukt den i iTunes.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav trommheim » fre 24.03.2006 22:21

Har en slik spiller, den kommer ikke opp i itunes , men du kan dra mp3 filene fra itunes og over på den flyttbare disken som den kommer opp som på skrivebordet..
bruker min ca 3 timer hvær dag og har aldri hatt problemer men den(enda), men den er sulten på batteri så det lønner seg å kjøpe lader og oppladbare AAA batteri..
Lyden kunne vært bedre... tror den er på tibud på expert nå..

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav dagggi » lør 25.03.2006 0:39

Asono er søppel, ikkje kjøp!

Har Asono BeatSound, spurte spesielt om den ville funke bra samen med macen min. Kommer opp som ekstern disk på skrivebordet, og drar over filer fra Finder. Kan ikkje slette sanger fra maskina, men må gå inn på spilleren og formatere (tar ca 15 minutt) eller slette ein og ein song. Pluss er alltid kjempevanskelig å faktisk få kontakt mellom spilleren og maskina (plugger i og fra ca 10 ganger før den dukker opp på skrivebordet) o_O

Seier seg vel sjøl at det ikkje er ofte eg gidd å endre spillelista på spilleren. Men til å spele av musikken funker den bra. Lyden er ok.

*har lyst på ipod*

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Innleggav gulltanna » lør 25.03.2006 19:10

dagggi skrev:Asono er søppel, ikkje kjøp!

Har Asono BeatSound, spurte spesielt om den ville funke bra samen med macen min. Kommer opp som ekstern disk på skrivebordet, og drar over filer fra Finder. Kan ikkje slette sanger fra maskina, men må gå inn på spilleren og formatere (tar ca 15 minutt) eller slette ein og ein song. Pluss er alltid kjempevanskelig å faktisk få kontakt mellom spilleren og maskina (plugger i og fra ca 10 ganger før den dukker opp på skrivebordet) o_O

Seier seg vel sjøl at det ikkje er ofte eg gidd å endre spillelista på spilleren. Men til å spele av musikken funker den bra. Lyden er ok.

*har lyst på ipod*


DÆVEN :barf: førr en sinnsyk antireklame!
Tenk om jeg hadde kjøpt en!? ville ha gnaget av meg en finger i frustrasjon (:)

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav onepiece » lør 25.03.2006 20:46

Jeg tror nok at vi som har Mac bør holde oss til iPod hvis vi skal kjøpe noe nytt av musikkspillere 8-)
Det fungerer jo så fantaskisk bra!
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » lør 25.03.2006 20:49

ja, iPod er best i mine øyne. også til PC. men det hadde også vært veldig fint om andre spillere hadde fungert med iTunes på en god måte. Om du har en Creative ZEN <etellerannet> fungerer jo XNJB greit, men ikke optimalt.

flashbaserte spillere som baserer seg på overføring via filutforsker fungerer jo også for så vidt. men den typen spillere er totalt uaktuelle for meg, for å si det slik.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere