Coverart i iTunes

Diskuter iTunes for Mac

Coverart i iTunes

Innleggav rambo » man 20.03.2006 18:04

Holder for tiden på med den artige, men unyttige jobben med å legge inn coverart på alle mine album i iTunes, har gjort det med nesten alle til nå. Problemet er at på ett album så vises bildet bare på ca halvparten av sangene. Har prøvd både å legge inn bildet på hele albummet, og på å lime det inn på hver enkelt sang. Det går, men neste gang sangen spilles er bildet borte. Har også fjernet bildet på de sangene der det vises, for så å legge det inn igjen på alle uten hell. Har jo gjort dette på noen hundre album til nå, så det er jo ikke det at jeg gjør noe feil, det er bare akkurat dette albummet som er problemet.

Så, noen som har noen gode tips?

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav kolby » man 20.03.2006 18:10

Har du tatt Vis Info for å sjekke om coverene virkelig er borte?

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav ameneon » man 20.03.2006 18:11

Prøv å bruk fetchart.

Moderator
medlem i 235 måneder
 

Innleggav admin » man 20.03.2006 18:14

Prøv å reparer rettigher. Det kan hende iTunes ikke får skrevet til en del av dine sanger.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav rambo » man 20.03.2006 18:26

Fikk det til nå. Løsningen ble å markere alle filene, konvertere til mp3, og så slette de jeg hadde fra før, slik at jeg på en måte fikk en helt ny versjon av albumet. Da fikk jeg bilde på alle sangene. Aner ikke hvorfor det ble sånn, men nå funker det ihvertfall. Takk for hjelp i allefall

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]