Film i iTunes

Diskuter iTunes for Mac

Film i iTunes

Innleggav Mac-grazy » ons 15.03.2006 12:36

Ser ut som ryktene om at det blir film i iTunes er sanne :bitchin:
Det har dukket opp en Disney-film for salg på iTunes. Vel og merke på den amerikanske versjonen. Kanskje det blir lansert dette tilbudet 1. april. Det hadde vært kullt 8-)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: Film i iTunes

Innleggav TheX » ons 15.03.2006 12:38

Mac-grazy skrev:Ser ut som ryktene om at det blir film i iTunes er sanne :bitchin:
Det har dukket opp en Disney-film for salg på iTunes. Vel og merke på den amerikanske versjonen. Kanskje det blir lansert dette tilbudet 1. april. Det hadde vært kullt 8-)

STILIG!

Hvilken film da?

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav admin » ons 15.03.2006 12:40

Fra Macrumors:

High School Musical was accessible and offered a 1 hour 39 minute Disney Channel original TV movie. This 487MB file represents the first full length movie content that has appeared on iTunes. The movie was originally available for only $1.99 which was the same price as most iTunes Video content.

This content may have been posted prematurely, as the movie became inaccessible shortly after the original news item was posted. It has reappeared, but is now priced at $9.99.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Mac-grazy » ons 15.03.2006 12:40

Ikke den mest spennende

Disney Channel har laget filmen High School Musical, som ser ut til å være en klassisk romantisk komedie. Filmen er en såkalt amerikansk rett-på-TV-film. Den varer 1 time og 39 minutter og krever snaue 490 megabyte lagringskapasitet. :-P

Men det kommer sikkert mye kullt etterhvert

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav admin » ons 15.03.2006 12:41

9.99$ for filmer i dårlig oppløsning tror jeg ikke jeg gidder å betale, men vi får se hva Apple kommer med. Mye tyder ihvertfall på at Apple vil lansere en slik tjeneste - samt en iPod som kan spille av filmene skikkelig.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Mac-grazy » ons 15.03.2006 12:46

admin skrev:9.99$ for filmer i dårlig oppløsning tror jeg ikke jeg gidder å betale, men vi får se hva Apple kommer med. Mye tyder ihvertfall på at Apple vil lansere en slik tjeneste - samt en iPod som kan spille av filmene skikkelig.


Enig med deg der. Det bør være film i skikkelig oppløsning, hvis jeg skal kjøpe film

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav TheX » ons 15.03.2006 12:50

Mac-grazy skrev:
admin skrev:9.99$ for filmer i dårlig oppløsning tror jeg ikke jeg gidder å betale, men vi får se hva Apple kommer med. Mye tyder ihvertfall på at Apple vil lansere en slik tjeneste - samt en iPod som kan spille av filmene skikkelig.


Enig med deg der. Det bør være film i skikkelig oppløsning, hvis jeg skal kjøpe film

Ja, det blir interessant å se hva Apple kommer med der! En løsning med 2 formater (et stort, et lite)? Eller et enkelt skalertbart format, slik at det store fungerer på iPoden?

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere