Klart å slette "Biblioteket".

Diskuter iTunes for Mac

Klart å slette "Biblioteket".

Innleggav reidar_rose » man 06.03.2006 17:56

Skulle ryddi opp litt i iTunes. Tenkte at det ikke gjorde noe at jeg slettet sangene i Bibloiteket siden sangene allerede er katalogeisert hos meg under artister.. men når jeg slettet biblioteket, forsvant jo alt inklusivt kjøpte sanger - kataloger...alt. Det ligger nå i papirkurven, men får det ikke tilbake igjen...prøvd forskjellige ting. Det vil visst bare ligge i papirkurven...noen vei tilbake? Eller er alt mistet.?

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav ameneon » man 06.03.2006 18:00

funker det ikke å dra filene tilbake?
Har du ikke akkurat de samme filene i dine egne kataloger da? isåfall kan du bare velge at iTunes ikke skal organisere musikken din for deg og kopiere den til iTunes biblioteket og dra de filene du har organisert selv inn i iTunes.

Moderator
medlem i 235 måneder
 

Innleggav reidar_rose » man 06.03.2006 18:23

Ok pal, skal prøve her....

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav thomasbrucedyrud » man 06.03.2006 18:52

kan du ikke bare trykke "undo" i itunes. funker vel så lenge du ikke har lukket prog siden slettingen.
medlem i 238 måneder
 

Innleggav qwerty » man 06.03.2006 19:05

Hey, tror ikke det funker å trykke på undo hvis du har flyttet filer til papirkurv.

MEN:
Slettet du de via iTunes, eller gjorde du det i Finder (rett fra musikkmappa di). Du kan ikke få filene tilbake ved å bruke iTunes, du må gjøre det i Finder, slik:

Det du gjør er å trekke alt som ligger i papirkurva over i iTunes-mappa di som ligger i Musikk-mappa. Hvis ikke det skulle gå (kan ikke skjønne annet) trekker du dem over til en annen mappe, feks Dokumenter. Så har du ihvertfall berget dem.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav EinarJ » man 06.03.2006 19:05

Hmmm, steng iTunes, forsøk igjen, hvis det ikke funker, reboot, og forsøk igjen, uten iTunes åpent.

Hvorfor organiserer du sangene selv, i tillegg til iTunes?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]