Fjerne podcaster!

Diskuter iTunes for Mac

Fjerne podcaster!

Innleggav njadve » ons 01.02.2006 21:51

Noen som kan gi meg et tips om hvordan jeg skal klare å slette podcaster? Jeg har dungevis av videocaster, men ingen vil bort! Jeg har prøvd å fjerne de fra Biblioteket og slettet dem i iTunes, men neste gang jeg starter iTunes er de der igjen! De tar en del plass, så det hadde vært greit å få dem bort!

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Eriksson » ons 01.02.2006 21:53

Gå i Podcast kategorien. Trykk backspace, valgene derfra er logiske..

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav njadve » tor 02.02.2006 9:02

Jeg har gjort det. Enten så avslutter iTunes automatisk, eller så kommer de igjen neste gang...

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav njadve » fre 03.02.2006 8:57

Ingen som har peiling?

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Eriksson » fre 03.02.2006 9:16

njadve skrev:Jeg har gjort det. Enten så avslutter iTunes automatisk, eller så kommer de igjen neste gang...


Avslutter iTunes automatisk? Altså i den betydning at iTunes avsluttes uten at du selv prøver?
Har selv opplevd at sletting av sanger fra iTunes ikke har fungert før, dette var når jeg hadde veldig lite ledig diskplass på iBooken. Har man lite ledig diskplass vil ikke iTunes biblioteket fungere riktig. Har du for lite diskplass, slett filer og prøv igjen.
Det at iTunes avslutter automatisk bør skyldes en annen grunn og det har jeg ikke noe direkte svar på.
Som sagt så presenterer mitt forrige svar løsningen ved feilfri iTunes, men det ser vel ut til at det ligger noen problemer her.
wait for the big guys...

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav macwerner » fre 03.02.2006 10:14

Prøv å kaste alle podcastene en gang til. Så lager du en tom mappe på skrivebordet. Kast så den tomme mappa på skrivebordet i søppelkassa og tøm søppelkasse. Lukk og åpne iTunes igjen - er de vekke nå ?

( litt tungvint - men prøv...)

EDIT : Hent dette Applescriptet for iTunes og bruk det på de filene du vil kaste fra iTunes OG harddisken...

http://www.dougscripts.com/itunes/scrip ... ectedfiles

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Moldarin » fre 03.02.2006 11:40

Avslutt abonnomentet på Podcastene?

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav njadve » fre 03.02.2006 20:21

Eriksson skrev:
njadve skrev:Jeg har gjort det. Enten så avslutter iTunes automatisk, eller så kommer de igjen neste gang...


Avslutter iTunes automatisk? Altså i den betydning at iTunes avsluttes uten at du selv prøver?
Har selv opplevd at sletting av sanger fra iTunes ikke har fungert før, dette var når jeg hadde veldig lite ledig diskplass på iBooken. Har man lite ledig diskplass vil ikke iTunes biblioteket fungere riktig. Har du for lite diskplass, slett filer og prøv igjen.
Det at iTunes avslutter automatisk bør skyldes en annen grunn og det har jeg ikke noe direkte svar på.
Som sagt så presenterer mitt forrige svar løsningen ved feilfri iTunes, men det ser vel ut til at det ligger noen problemer her.
wait for the big guys...


Ja, den avslutter uventet. Får opp feilmelding etterpå...

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav njadve » fre 03.02.2006 20:22

Jo, jeg har avsluttet abbonementet, men de podcastene ligger der likevel vet du...

EDIT: Hmm, idag funka det plutselig...

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Mr Mac » fre 03.02.2006 20:31

Du kan i det minste gjøre sånn at du bare har en episode fra hvert abonement. Gå inn på valg -- podcaster -- velg >Behold nyeste eppisode.

Er det beste jeg kommer på i farten

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron