konvertere aac-filer med DRM

Diskuter iTunes for Mac

konvertere aac-filer med DRM

Innleggav ameneon » lør 14.01.2006 18:48

fins det noen programmer som kan konvertere aac-filer kjøpt fra ITMS til mp3? kjøpt en sang jeg gjerne vil ha over på mobiltelefonen min, men den spiller ikke aac...

Moderator
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » lør 14.01.2006 18:49

det går ikke... det er ihvertfall ikke MENINGEN at det skal gå. jhymn er det jo noe som heter, men den ble visstnok ikke-fungerende etter at 10.4.4. kom. sikkert verdt et forsøk.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav jp_tix » lør 14.01.2006 19:01

Brenne og rippe til mp3 er jo en mulig løsning.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav ameneon » lør 14.01.2006 19:29

bra tips. :)
et nytt spørsmål (gidder ikke starte ny tråd, og gidder ihvertfall ikke gå til iPod1.no):
fins det noen måte å få partymiks i iTunes til å velge sanger fra iPoden?

Moderator
medlem i 234 måneder
 

Innleggav admin » lør 14.01.2006 19:37

Dette spørsmålet passer til iPod-avdelingen her på Mac1. Forumet til iPod1 migreres til Mac1s forum.

Ta en titt i Mac1-forumet så ser du at det er et iPod forum her. Tråden er flyttet til iTunes.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: konvertere aac-filer med DRM

Innleggav Macca » lør 14.01.2006 20:08

ameneon skrev:fins det noen programmer som kan konvertere aac-filer kjøpt fra ITMS til mp3? kjøpt en sang jeg gjerne vil ha over på mobiltelefonen min, men den spiller ikke aac...
Et forslag til: Spill sangen i iTunes samtidig som du tar opp med Audio Hijack eller Audio Hijack Pro. Er ikke 100% sikker på om det går, men tror nok det skal funke. Verdt et forsøk i hvert fall.
;)

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]