universal shortcuts

Diskuter iTunes for Mac

universal shortcuts

Innleggav BareTom » fre 13.01.2006 17:57

Noen som vet om iTunes har universal shortcuts?
medlem i 226 måneder
 

Innleggav jp_tix » fre 13.01.2006 18:09

Hva er universal shortcuts?

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav BareTom » fre 13.01.2006 18:32

jp_tix skrev:Hva er universal shortcuts?


Shortcut som fyngerer i alle programmer.

Eks: Eple+Space som åpner Spotlight.

Hva jeg er ute etter er muligheten til å skifte sang når jeg spiller ett spill og hører musikk på iTunes, ved å bruke en shortcut.
medlem i 226 måneder
 

Innleggav ondeper » fre 13.01.2006 18:36

System preferences > Keyboard & Mouse > Keyboard Shortcuts

Knappen med "pluss" teiknet; velg program og skriv kommando du vil ha utført. Har ikkje prøvet ennå. =-O

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav gulll » fre 13.01.2006 19:03

Du kan også benytte ByteController, en meget hendig liten sak. Så er du patriotisk i samme slengen ;) Kan lastes ned litt over alt, blant annet fra Apple.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav nick » fre 13.01.2006 19:04

Jeg bruker et lite program som heter SizzlingKey. Praktisk liten sak. Du kan stille inn hvilke kommandoer du vil bruke til iTunes i systemvalget.

Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav BareTom » fre 13.01.2006 19:11

nick skrev:Jeg bruker et lite program som heter SizzlingKey. Praktisk liten sak. Du kan stille inn hvilke kommandoer du vil bruke til iTunes i systemvalget.


takk! det var noe sånt jeg var ute etter..:)
medlem i 226 måneder
 

Innleggav themacman » fre 13.01.2006 19:43

genialt! ;-) dette er et slikt must have program, skillelig brukervennlig og ser bra ut og ;-) mye bedre enn You Control: iTunes, mye mindre CPU krevende...

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav martin » fre 13.01.2006 19:54

BareTom skrev:
nick skrev:Jeg bruker et lite program som heter SizzlingKey. Praktisk liten sak. Du kan stille inn hvilke kommandoer du vil bruke til iTunes i systemvalget.


takk! det var noe sånt jeg var ute etter..:)


ByteController som også var lenket til lengre opp i tråden, har mange av de samme funksjonene og foretrekkes av mange, fremfor SizzilngKeys. Også er ByteController norskt utviklet, tror jeg.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav gulll » fre 13.01.2006 20:08

martin skrev:ByteController som også var lenket til lengre opp i tråden, har mange av de samme funksjonene og foretrekkes av mange, fremfor SizzilngKeys. Også er ByteController norskt utviklet, tror jeg.

Det er her patriotismen kommer inn ja :-D

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]