Er det noen som har skaffet seg den?

Diskuter iTunes for Mac

Er det noen som har skaffet seg den?

Innleggav moonwalk86 » tir 27.12.2005 14:49

Noen som har skaffet seg iTunes mobilen, Rokr? evt. hva er intrykket? :-)

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav admin » tir 27.12.2005 14:54

Hold deg unna. Jeg har testet den i england.. den er dessverre ikke mye å spare på. Hvis du vil ha slik telefon bør du vente til den nye Razr modellen kommer på markedet, ryktes at den også har iTunes innebygget og er vesentlig bedre.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav viking » tir 27.12.2005 14:57

Har prøvd den razr modellen som selges nå, den ser fin ut, men mangler mange funksjoner.
medlem i 227 måneder
 

Innleggav moonwalk86 » tir 27.12.2005 15:01

Men hører rykter om at motorolamobilene er treige, stemmer det?

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Eriksson » tir 27.12.2005 15:07

Rokr var en tabbe, det er ikke stort å spare på som tidligere nevnt.
Som det også ble nevnt går det rykter om iTunes på den nye Razr telefonen, etterfølgeren til V3, den telefonen er drit stilig, men som sagt mangler den en del funksjoner, den kommende ventes derimot å ha et meget godt kamera, flere av de basic funksjonene som manglet på den gamle ++. Utrolig at de kunne gi ut en så fin og "pro-looking" telefon med 5 mb minne! 0,4 mp kamera er det vel også på den.
Kjempe fin skrytetelefon ovenfor de som ikke vet specs på telefonen, men ellers er den ganske trist.

Men den kommende modellen vil jeg nok gjerne ta en nærmere titt på, men et par ting jeg lurer på, hvordan er det med iSync synkronisering med Motorola? Rokr har vel sikkert ganske bra, men hva med de andre?

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav moonwalk86 » tir 27.12.2005 15:20

men kommer aldri lage sine egne mobiler? istedenfor støtte seg til motorola? eller gjøre som MS og lage sitt egent operativsystem og putte de i f.eks Qtek?

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Eriksson » tir 27.12.2005 15:21

moonwalk86 skrev:Men hører rykter om at motorolamobilene er treige, stemmer det?


Hva bruker du?
Har du brukt Sony Ericson?
Jeg har ikke spesiell tro på at Motorola er treigere..

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav moonwalk86 » tir 27.12.2005 15:29

Jeg bruker Samsung, og det går ganske så raskt igrunn!

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav jp_tix » tir 27.12.2005 15:37

viking skrev:Har prøvd den razr modellen som selges nå, den ser fin ut, men mangler mange funksjoner.


Tror RAZR2 vil bli ganske annerledes...

PS. Hvorfor ikke endre tema til "Er det noen som har skaffet seg ROKR?"
Sist endret av jp_tix den tir 27.12.2005 15:38, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Don Johan » tir 27.12.2005 15:37

admin skrev:Hold deg unna. Jeg har testet den i england.. den er dessverre ikke mye å spare på. Hvis du vil ha slik telefon bør du vente til den nye Razr modellen kommer på markedet, ryktes at den også har iTunes innebygget og er vesentlig bedre.


Det er ikke rykter, det er sant. Den har iTunes :-)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav safarikjx » tir 27.12.2005 15:40

Motorola blir vel treig når minnet etterhvert begynner å fylles opp. Akkurat som på de fleste andre telefoner.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Don Johan » tir 27.12.2005 15:56

Er det V3i mange snakker om her eller kommer det enda en Razr med iTunes som skal hete Razr2? V3i med iTunes er jo lansert for en stund siden...http://www.motorola.com/motoinfo/product/details/0,,130,00.html

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 


Returner til iTunes Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron