Superman returns

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Superman returns

Innleggav ronaldhole » lør 26.11.2005 17:08

Om et år vil Supermann fly over kinolerretet igjen. Under her ligger link til en teaser. Noen meninger, ønsker og visjoner om den kommende supermann-filmen?


http://supermanreturns.warnerbros.com/trailer.html

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav Zyklon » lør 26.11.2005 17:15

Hadde jo vært litt moro om han dreit seg ut skikkelig, og alt gikk til ******* O:-)

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Wolfgang » lør 26.11.2005 17:30

Dette blir en film jeg ser frem til. Har blitt litt lei "Smallville" :-!

Kate Bosworth som Lois Lane.. og ukjente? Brandon Routh som Superman

Mer om filmen på imdb

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Grape » lør 26.11.2005 17:34

Fare for at første film (regner det vil bli en oppfølger eller fem til den) blir ren repetisjon...men kan bli artig lell.
Batman Begins var genial som første film i ny serie btw...

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Snowjog » lør 26.11.2005 17:34

Gleder meg crazy til den filmen. Ivrig Superman-fan, og har vel sett frem til denne en god stund nå. Godt at det nærmer seg premiere. Teaseren viser jo ikke så mye, men pirrer nysgjerrigheten godt! :-P

Edit: leif
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Alfred.Woodden » lør 26.11.2005 18:10

Snowjog skrev:Gleder meg crazy til den filmen. Ivrig Superman-fan, og har vel sett frem til denne en god stund nå. Godt at det nærmer seg premiere. Teaseren viser jo ikke så mye, men pirrer nysgjerrigheten godt! :-P

Edit: leif


Syns også det er gøy med Superman!

Gleder meg til denne filmen, selv om det for meg kun finnes en superman: Christoffer Reeve. Og delvis han en-kvartdels-japanske-amerikanske-skuespilleren fra "Ripleys, Believe it or not", da han spilte i "Lois and Clark´s new Adventures". Var temmelig ung da den serien gikk, sikkert derfor den sitter så godt :)

Gleder meg til den nye Superman-filmen, men er litt skuffet over valg av Clark Kent. Brandon Routh passer ikke helt til rollen syns jeg, utseendemessig (mulig det er her Christoffer Reeve-nostalgien smeller inn).

Dessuten er den nye Supermandrakten forferdelig! Den røde kappen ser ut som den er laget av skinn, eller PVC. Kunne for den saks skyld vært en regnfrakk. Gulfargen i "S"-en virker "skitten", og støvlettene er usedvanlig korte! Mener de skal være lengre... Som om ikke det er nok, ser det ut som om selve trikoten er lagd av gummi, og klistret fast til kroppen hans.

Mulig jeg bare er skeptisk, og ender opp med å like filmen like godt som klassikerne. Men akkruat nå er jeg skuffet over diverse valg og løsninger.

Apropos: Batman Begins var veldig god! Likte den nye outfiten veldig godt! Batmobilen derimot, var en tanke spesiell, men grei nok!

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 


Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]