Pirates of sillicon valley

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Innleggav Eriksson » søn 11.09.2005 23:07

stilig film:) så hele for første gang på Torsdag. hmm, DVD.. er jo ikke dyr da.. sånt kan man vel kanskje kjøpe. :) men det er vel likevel full DVD kvalitet på filmen sett med dagens øyne?

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav magnus » søn 11.09.2005 23:20

Er vel ikke nødvendig å rope ut så veldig høyt om at dere har fått tak i filmen på ulovlig måte…

Den slags holder man for seg selv ;)
medlem i 244 måneder
 

Innleggav Varre » søn 11.09.2005 23:21

Er det den filmen om Bill Gates og hvordan han utkonkurrerte Steve Jobs så han nå ruler hele verden med Microsoft?

Noen som vet hvor man kan leie den i Oslo-området?
Denne filmen bare MÅÅ jeg se...

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav magnus » søn 11.09.2005 23:24

Om du ser litt på første side av tråden skjønner du fort at det er det ja :).
medlem i 244 måneder
 

Innleggav Macniac » man 12.09.2005 1:38

Varre skrev:Er det den filmen om Bill Gates og hvordan han utkonkurrerte Steve Jobs så han nå ruler hele verden med Microsoft?


Nei, det er "historien om hvordan Bill Gates og Steve Jobs forandret verden". Bill Gates har aldri utkonkurrert Steve Jobs. Microsoft har derimot erobret størstedelen av OS-markedet, noe som stort sett skjedde mens Steve Jobs ikke jobbet for Apple, og kanskje delvis på grunn av at Jobs ikke jobbet i Apple i en periode på 12 år.

NeXt-datamaskinen, som Jobs sto bak på slutten av 80-tallet, viser at Jobs hadde helt andre ideer enn Apples ledelse i starten av 90-tallet. Med Jobs ved roret i Apple kunne noe som ligner OS X blitt en realitet 10 år tidligere. http://en.wikipedia.org/wiki/NeXT

Kan legge til at det finnes atskillig større andel Mac- og Linux-brukere i verden enn f.eks andelen av nordmenn (mindre enn 1 promille), så helt ubetydelige er vi uregjerlige Mac-brukere ikke ;)

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Unkny » man 12.09.2005 1:46

mhm, og jeg tror antall mac brukere vil øke i fremtiden. Virker som flere og flere får øya opp for noe annet enn det vanlige som mange av oss har brukt før vi fikk øya opp for mac.

En ting som jeg ikke skjønner... Ser aldri apple reklame på tv, aviser eller noen annen plass. Hvorfor egentlig ? 1. Apple har råd til det 2. Det hadde vært veldig effektivt vil jeg tro.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Polymorph » man 12.09.2005 7:22

Du ser vel ikke akkurat så mange Microsoft reklamer heller.

Jeg så en Office reklame for første gang på TV2 under politikerdebatten på lørdag.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav MacDaddy » man 12.09.2005 7:54

Microsoft reklamerer på TV rett som det er.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav Mac4me » man 12.09.2005 8:05

Evergood har en reklame som virker som den er betalt av Apple.
Alle i kontorlandskapet sitter på PB, ganske fornøyelig.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Forrige

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]