The Island ("spoiler")

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

The Island ("spoiler")

Innleggav Arne-Daniel » tir 09.08.2005 0:46

Vil si The Island var en ganske så bra film! Den får selvfølgelig slakt av kritikere, men hvilken god film gjør ikke det?

Så var det til "spoileren": Lincoln 6 Echo (hovedpersonen i filmen) bruker -- ja, tro det eller ei -- en Mac! Husk at dette er en framtidsfilm (innen denne tiden bør Vista forresten ha blitt lansert for lengst)! Jeg la merke til eple-ikonet på skjermen hans. Dessverre kan han umulig være noen lykkelig Mac-bruker. Maskinvaren hans har visstnok gått dukken flere ganger.
medlem i 225 måneder
 

Innleggav PetterCh » tir 09.08.2005 3:06

The island var helt OK, men har du sett kinotraileren så vet du nesten alt som skjer i filmen...

Over til Mac´n. Dette var nok noe Apple har betalt godt med penger for. Akkurat som de diskre Xbox, puma og msn reklamene i filmen. Produktplassering på et høyt nivå.
medlem i 223 måneder
 

Innleggav dibon » tir 09.08.2005 3:30

Synes The Island var knall jeg : )

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav pos » tir 09.08.2005 9:27

syns egentlig ikke så mye om filmen, var litt for standard etter min smak. her etpar kommentarer likevel.

både mac og microsoft må ha vært inne med gode penger i denne filmen. xbox- og msn-reklame ser du overalt, og flere av maskinene bærer eplelogoen.

L6-E har ikke problemer med maskinen. Han sier bare at han har det, for å få en unnskyldning til å snakke med Steve Buschemi.
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Jokerman » tir 09.08.2005 9:29

etter å ha sett traileren ser jeg INTET poeng med å se filmen...tåpelig, hehe
medlem i 229 måneder
 

Innleggav segrov » tir 09.08.2005 10:46

Så vidt jeg vet pleier ikke Apple å å betale for at mac blir brukt i filmene. Veldig ofte er filmfolka såpass mac-hekta at de plasserer macen der med glede:)
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Brutal » tir 09.08.2005 11:06

Kaller du det en spoiler?!

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav segrov » tir 09.08.2005 11:46

En mac i filmen er jo omtrent det viktigste, så - ja, det er en spoiler:)
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Åge » tir 09.08.2005 13:01

Jeg mener traileren ikke sier nok om filmen. Dessuten har de noen fete actionscener der som absolutt gjør den verdt å se.. Første gang jeg har bounce'et hodet utenom på 3D kino!

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Sonic » ons 10.08.2005 12:38

Syns filmen var dritbra jeg! Selv om den var "standard" var den jo spennende.. og Scarlett Johansson var med :-D

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav NuSkool » fre 12.08.2005 15:06

Den var helt rå! En av de kulere filmer jeg har sett i det siste!
Det var bare så tillfredsstillende å se toghjulene knuse bilene!!!
Og Scarlett er og bli en av de skjønneste menneskene på planeten! (Klone eller ikke!)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav skyrre » tor 18.08.2005 14:36

Berre eg som reagerte på at det var ein bil lasta med toghjul? Alle toga i filmen var jo mag-levtog (altså slike fiffige tog som svever over skinnene...og ikkje har hjul...

Var effektfulle dei hjula då ;)
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Arne-Daniel » tor 18.08.2005 14:41

Hjulene så jo litt gamle ut da. Sikkert noe skrap som skulle kastes.
medlem i 225 måneder
 


Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]