Blomvik skrev:dette er et spørsmål litt utenfor topic, men jeg fikk plutselig ideen om å sette mitt Hugles & Kettner BR410H(4x10") basskabinett under bordet, å slik det ser ut da, er det et par cm klaring mellom bordet og kabinettet. det blir da å ha for forsterkeren oppå bordet. men det jeg da lurer om at iMacen kan ta skade av dette på noen måte? megnetisme fra elementene eller vibrasjoner kan ødelegge de interne delene i Mac'en? jeg har lite peiling på dette...
Bosse skrev:Blomvik skrev:dette er et spørsmål litt utenfor topic, men jeg fikk plutselig ideen om å sette mitt Hugles & Kettner BR410H(4x10") basskabinett under bordet, å slik det ser ut da, er det et par cm klaring mellom bordet og kabinettet. det blir da å ha for forsterkeren oppå bordet. men det jeg da lurer om at iMacen kan ta skade av dette på noen måte? megnetisme fra elementene eller vibrasjoner kan ødelegge de interne delene i Mac'en? jeg har lite peiling på dette...
Aldri lurt med kraftige magneter i nærheten (feks. basselementer) av hardisker. Unngå det!!!!
Blomvik skrev:Bosse skrev:Blomvik skrev:dette er et spørsmål litt utenfor topic, men jeg fikk plutselig ideen om å sette mitt Hugles & Kettner BR410H(4x10") basskabinett under bordet, å slik det ser ut da, er det et par cm klaring mellom bordet og kabinettet. det blir da å ha for forsterkeren oppå bordet. men det jeg da lurer om at iMacen kan ta skade av dette på noen måte? megnetisme fra elementene eller vibrasjoner kan ødelegge de interne delene i Mac'en? jeg har lite peiling på dette...
Aldri lurt med kraftige magneter i nærheten (feks. basselementer) av hardisker. Unngå det!!!!
det er vel ikke så lurt å la den stå rett ved siden av bordet heller da?
Bosse skrev:Blomvik skrev:Bosse skrev:Blomvik skrev:dette er et spørsmål litt utenfor topic, men jeg fikk plutselig ideen om å sette mitt Hugles & Kettner BR410H(4x10") basskabinett under bordet, å slik det ser ut da, er det et par cm klaring mellom bordet og kabinettet. det blir da å ha for forsterkeren oppå bordet. men det jeg da lurer om at iMacen kan ta skade av dette på noen måte? megnetisme fra elementene eller vibrasjoner kan ødelegge de interne delene i Mac'en? jeg har lite peiling på dette...
det er vel ikke så lurt å la den stå rett ved siden av bordet heller da?
Nope!!!
Registrerte brukere: Google [Bot]