War of the Worlds

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Skal du se War of the worlds

Ja
41
73%
Nei
15
27%
 
Antall stemmer : 56

Innleggav viking » søn 03.07.2005 13:59

Hva har du gjort?, laget coveret?, kommer nok til å kjøpe boka ja
medlem i 227 måneder
 

Innleggav ivar » søn 03.07.2005 16:45

filmen var kul.

Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav desafio » søn 03.07.2005 16:50

Filmen var grei nok. Gode effekter, ok story, og sånn jevnt over greie skuespillere. Tom Cruise har gjort bedre enn dette, for å si det sånn, men tjah.. Den er verdt å se :)
Skal ikke ødelegge for dere som ikke har sett den enda, men jeg kan avsløre at amerikanere er _passe_ treige å finne ut "the aliens weak point"

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav SpiderMac » søn 03.07.2005 17:31

Var å så filmen igår. Synes historien var veeeeldig tynn. Håper ikke boken er like dårlig som denne filmen.

Eneste som var bra med filmen, var hvordan "tri-podene" ødela byene, og menneskene. Og at Tom Cruise faktisk klarer å gråte som skuespiller.

Resten var forutsigbart, og veldig tåpelig.


Som f.eks hvorfor i helsiken fungerte ikke kraftskjoldene til romvesene i slutten?
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Jostifer » søn 03.07.2005 17:56

Hvorfor skjoldene ikke fungerte?

Couldnt find "Powershields.exe"
Error: 389
We are sorry for the inconvenience.
Would you like to restart windows now? ;)

Jostein

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav viking » søn 03.07.2005 19:42

SpiderMac skrev:Som f.eks hvorfor i helsiken fungerte ikke kraftskjoldene til romvesene i slutten?


Kunne ha sagt hvorfor skjoldet ikke virket på slutten, men da ville jeg ødelagt for de som skal se den i fremtiden[/b]
medlem i 227 måneder
 

Innleggav SpiderMac » søn 03.07.2005 20:02

Haahaha.. tror jostifer tok den på kornet. Damn Windows :)


Ingen som helst logisk grunn at skjoldene skulle ryke!
medlem i 230 måneder
 

Innleggav TheX » søn 03.07.2005 22:16

Jostifer skrev:Hvorfor skjoldene ikke fungerte?

Couldnt find "Powershields.exe"
Error: 389
We are sorry for the inconvenience.
Would you like to restart windows now? ;)

Jostein

Slik skal det gjøres vettu! Send E.T. et gratis eksemplar av Win 98, samt en DVD med alle virus til dagens dato. Så skal vi se hvem som vinner krigen! Forresten, da gjør Bill Gates i det minste noe nyttig for seg (bortsett i fra pengene han gir til de fattige), og blir hedret for "OSet som tok knekken på romvesenene!

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav toralfsen » man 04.07.2005 0:10

Lurer også på hvorfor de skjoldene sluttet å fungere. Så det var en oppi her som visste det men ikke ville si noe for da ville han ødelegge for folk som ikke har sett den...hmmm, de vet jo allerede at skjoldene ikke virker nå...og ikke kom å si at det ikke var ventet...men uansett, var det egentlig bakterier det var snakk om? I tilfelle var det ganske en ganske kjip slutt, men de kunne jo ikke bruke samme løsning som i ID4, med hacking av datasystemet til romvesnene!

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Jostifer » man 04.07.2005 0:27

New! Windows 98 Alien edition, with the new technology embedded in the software, Windows 98 can hook up to any alien spacecraft and make it plunge to the ground. Allso, it features over hundred different ways to make the threath from outher space, a thing from the past.
(The microsoft logo and name are trademarcs of microsoft inc. The noalien.exe and crasheverytwoseconds.exe are licensed in ownership of microsoft inc. Do not copy.)

Jaja, sorry, kjeda meg litt :rolls eyes:

Jostein

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Mmmarcus » man 04.07.2005 2:26

TheX skrev:Slik skal det gjøres vettu! Send E.T. et gratis eksemplar av Win 98, samt en DVD med alle virus til dagens dato. Så skal vi se hvem som vinner krigen! Forresten, da gjør Bill Gates i det minste noe nyttig for seg (bortsett i fra pengene han gir til de fattige), og blir hedret for "OSet som tok knekken på romvesenene!


Independence Day...

Så filmen i dag med en venninne, hun var rimelig skremt til tider, ikke jeg. Syns staret og slutten var rimelig tynn. Statistene må har vært plukket opp fra diverse pølsekiosker i Hvitrussland. Soldatene og folkemassene oppførte seg tåpelig, og hadde til tider skikkelig dårlig skuespill. Effektene var kule dog, mye gode eksplosjoner :D
En firer ville jeg gitt den.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav martin » man 04.07.2005 9:12

viking skrev:Hva har du gjort?, laget coveret?, kommer nok til å kjøpe boka ja


Ja, har laget coveret. Fikk ikke bruke noe originalt materiell, så coveret var ei nøtt.

--

martin

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Superman_s » tor 29.09.2005 15:46

Mmmarcus skrev:
TheX skrev:Slik skal det gjøres vettu! Send E.T. et gratis eksemplar av Win 98, samt en DVD med alle virus til dagens dato. Så skal vi se hvem som vinner krigen! Forresten, da gjør Bill Gates i det minste noe nyttig for seg (bortsett i fra pengene han gir til de fattige), og blir hedret for "OSet som tok knekken på romvesenene!


Independence Day...

Så filmen i dag med en venninne, hun var rimelig skremt til tider, ikke jeg. Syns staret og slutten var rimelig tynn. Statistene må har vært plukket opp fra diverse pølsekiosker i Hvitrussland. Soldatene og folkemassene oppførte seg tåpelig, og hadde til tider skikkelig dårlig skuespill. Effektene var kule dog, mye gode eksplosjoner :D
En firer ville jeg gitt den.


En firer? basert på at du Syns staret og slutten var rimelig tynn. Statistene må har vært plukket opp fra diverse pølsekiosker i Hvitrussland. Soldatene og folkemassene oppførte seg tåpelig, og hadde til tider skikkelig dårlig skuespill. Effektene var kule dog, mye gode eksplosjoner :D En firer basert på eksplosjoner og kule effekter? Jobber du i VG?

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Eriksson » tor 29.09.2005 16:00

Superman_s skrev:
Mmmarcus skrev:
TheX skrev:Slik skal det gjøres vettu! Send E.T. et gratis eksemplar av Win 98, samt en DVD med alle virus til dagens dato. Så skal vi se hvem som vinner krigen! Forresten, da gjør Bill Gates i det minste noe nyttig for seg (bortsett i fra pengene han gir til de fattige), og blir hedret for "OSet som tok knekken på romvesenene!


Independence Day...

Så filmen i dag med en venninne, hun var rimelig skremt til tider, ikke jeg. Syns staret og slutten var rimelig tynn. Statistene må har vært plukket opp fra diverse pølsekiosker i Hvitrussland. Soldatene og folkemassene oppførte seg tåpelig, og hadde til tider skikkelig dårlig skuespill. Effektene var kule dog, mye gode eksplosjoner :D
En firer ville jeg gitt den.


En firer? basert på at du Syns staret og slutten var rimelig tynn. Statistene må har vært plukket opp fra diverse pølsekiosker i Hvitrussland. Soldatene og folkemassene oppførte seg tåpelig, og hadde til tider skikkelig dårlig skuespill. Effektene var kule dog, mye gode eksplosjoner :D En firer basert på eksplosjoner og kule effekter? Jobber du i VG?


dette er litt motsatt av sånn det er her på Lillehammer i lokalavisa GD.
vurdering: filmen hadde god flyt fra start og hadde en avslutning som overgår alt annet, og skuespillere av verdensklasse gjorde en superb opptreden men filmen inneholdt dog en del eksplosjoner og effekter som trakk filmen ned til en svak terningkast 2.

I tillegg til dette må det vel sies at komedier ikke er godtatt hos anmelderen Einar Odden som aldri kunne funnet på å gi noe som skaper bevegelse i munn eller magemuskler høyere karakter enn 2.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav Polymorph » tor 29.09.2005 17:25

Jeg satt og holdt kjæresten hardt i hånden og gliste med glimt av nytelse i det ødeleggelsene pågikk.

Den første ødeleggelsesscenen... o salige fryd...

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]