War of the Worlds

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Skal du se War of the worlds

Ja
41
73%
Nei
15
27%
 
Antall stemmer : 56

War of the Worlds

Innleggav viking » tor 23.06.2005 22:23

Lurer egentlig bare på hvor mange her som skal se war of the worlds, jeg skal i hvertfall se den
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Jostifer » tor 23.06.2005 22:27

Orker ikke se den, er gått lei katastrofe filmer oppover årene :)

Jostein

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: War of the Worlds

Innleggav Brutal » fre 24.06.2005 0:09

viking skrev:Lurer egentlig bare på hvor mange her som skal se war of the worlds, jeg skal i hvertfall se den


Hvorfor i all verden lurer du på det egentlig?

Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Innleggav skyfex » fre 24.06.2005 0:15

Teit tråd. Men mens den først er her kan jeg si at dette er en film basert på en av de største sci-fi klassikerne i verden. Radio-show versjonen av denne var konstruert slik at det hørtes ut som om det var en reportasje, med intervjuer og det hele. De som tunet inn mitt i sendinga trodde det var ekte, og det førte til panikk ^_^

Dessuten er Dakota Fanning i den.. genial liten jente :)

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav EinarJ » fre 24.06.2005 2:04

Tråden havner i sjangeren jeg har valgt å kalle:

No. 42:
"Threads created solely because the threadstarter was bored, and became excited about something he found on the internet"

eller, ganske enkelt tidtrøtetråder, jaja, jeg har mange slike på samvittigheten selv...

Leste halve boka en gang i tida, men siden biblioteket kun klarte å skaffe dansk(!) utgave, så orket jeg ikke hele (er grenser for hvor mye 1700-talls grammatikk man orker gå igjennom (og nei, mener ikke at boka er så gammel, bare det at dansk skriftspråk er svært lite oppdatert grammatisk siden det ble fastsatt :P)). Men har meget lyst til å se filmen ja.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav magnus » fre 24.06.2005 2:37

Har ikke lyst til å se filmen, og syns denne tråden var litt unødvendig.
medlem i 244 måneder
 

Innleggav viking » fre 24.06.2005 7:55

hvis dere synes tråden var unødvendig så ikke svar da vell, da dør jo tråden en naturlig død, men slutt å syt >:-o :'(
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » fre 24.06.2005 8:21

ja, slutt og syt. de som vil svare kan svare. de som synes tråden er unødvendig kan droppe å svare. så om interessen for tråden ikke er der, dør den ut. om det var "ulovlig" med slike tråder, hvorfor i all verden er det en egen del av forumet for film?

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav åttitre » fre 24.06.2005 8:32

Er filmen like bra som serien Taken? :) Samma nivå... heh
medlem i 239 måneder
 

Innleggav gard » lør 25.06.2005 11:26

Hell yea! Jeg var på vei til ei venninne på onsdagen etter å ha vært på avslutningsfest med noen i klassen, da jeg gikk forbi kinoen. Så plakaten utenfor hvor det stod at billettsalget hadde starta, så jeg tenkte: "what the hell, kanskje det er noen gode billetter igjen". Gikk inn og det var ikke en eneste plass som var tatt! La av 6 billetter midt på rad 7, som er de beste plassene i salen :)
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Tiger » lør 25.06.2005 12:01

skyfex skrev:Dessuten er Dakota Fanning i den.. genial liten jente :)

Trodde det bare var meg som syntes hun spiller sinsykt bra. (Man in Fire og Hide and Seek)

Skal uansett se filmen er jo Steven Spielberg. Alt han lager har en tendens til å bli bra.
medlem i 237 måneder
 

Innleggav arveT » lør 25.06.2005 12:03

er det noen trailer til den så får jeg se den før jeg avgjør om jeg skal se den eller ikke....
medlem i 229 måneder
 

Innleggav viking » søn 03.07.2005 11:36

Nå har jeg sett den, ble ikke skuffet den var skummel som f***, likte spesielt slutten.

trailer finner du her
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Spider_Jerusalem » søn 03.07.2005 12:05

skyfex skrev:Teit tråd. Men mens den først er her kan jeg si at dette er en film basert på en av de største sci-fi klassikerne i verden. Radio-show versjonen av denne var konstruert slik at det hørtes ut som om det var en reportasje, med intervjuer og det hele. De som tunet inn mitt i sendinga trodde det var ekte, og det førte til panikk ^_^[


MMM, elsker den historien om panikken som oppsto da den først ble sendt. Jeg anbefaler forøvrig tegneserie versjon av historien som finnes i serien om The League Of Extraordinary Gentlemen. veldig kult og med et par gode vri på det hele.

-SJ
medlem i 236 måneder
 

Innleggav martin » søn 03.07.2005 13:35

zpeidar skrev:Tråden havner i sjangeren jeg har valgt å kalle:

No. 42:
"Threads created solely because the threadstarter was bored, and became excited about something he found on the internet"

eller, ganske enkelt tidtrøtetråder, jaja, jeg har mange slike på samvittigheten selv...

Leste halve boka en gang i tida, men siden biblioteket kun klarte å skaffe dansk(!) utgave, så orket jeg ikke hele (er grenser for hvor mye 1700-talls grammatikk man orker gå igjennom (og nei, mener ikke at boka er så gammel, bare det at dansk skriftspråk er svært lite oppdatert grammatisk siden det ble fastsatt :P)). Men har meget lyst til å se filmen ja.


Boka kommer ut på nytt, nå. Jeg har jobbet med den.

--

martin

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Neste

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron