HHGTTG-trailer

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

Innleggav hansi » søn 24.04.2005 0:13

boka skal være basert på den første boka,
bad guy'en i filmen heter Humma Kuvula og skal spilles av John Malkovitz.. stusset også litt over hvem det var men leste på imdb at det var en ny rolle som Adams hadde skrevet inn i manuset

forresten: ble litt skremt av avataren din pappkasse... så sin city for et par dager siden..sjuk rolle for en som folk forbinder med søte hobbiter.

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav TheX » søn 24.04.2005 0:19

Hm, lenge siden jeg leste bøkene nå, men er det noen som husker om Marvin er med i den første boka?

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav gunnarmex » søn 24.04.2005 3:50

Selv leste jeg bøkene for en haug med år siden, har også sett den TV-serien som britisk fjernsyn laget av dem for mange år siden (husker ikke om det var BBC eller Granada eller hvilket selskap).

For tiden abonnerer jeg på lydbøker på audible.com, og der har jeg lastet ned vår alles Haikeren lest av Douglas Adams selv, en hyggelig sak å høre på i iPoden når man sitter i bilen eller svetter på gymmen. Anbefales.

Gleder meg også stort til denne filmen, snuttene jeg har sett så langt ser veldig bra ut.

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav pappkasse » søn 24.04.2005 13:02

h_a_n_s_i: hehe, ja passer ikke helt med de tidligere rollene han har hatt, men for en film, og så sjukt bra "tegneserie" effekt og farge bruk *sikle* blei rett og slett imponert hvor bra sammensatt den var :D

Marvin er med i den første boka, men har en veldig liten rolle, går rundt å klager, men blir lite fokusert på hvordan han virkelig er i forhold til de andre bøkene. å, ny rolle, hm, er vel sikkert artig det og.
John Malkovitz vil jeg si passer perfekt inn i en rolle i en film bassert å ei så "skrudd" bok :D

en ting til som jeg kom på i de sene nattestimer, var de senene der de står noe som ser ut som en gold ørken, og plutselig blir angrepe av noe som ser ut som fluesmekkere..sikkert noe ntt det og eller?

edit: kom på en liten ting til, i boka er øynene til marvin beskrevet som røde, men i traileren er de grønne...hmmmm

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Eventh » tir 03.05.2005 23:05

Spoilere har små, hvite bokstaver:

Fluesmekkerne er på planeten vogospherehjemplaneten til Vogonerne.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav macfjott » tir 03.05.2005 23:07

Den filmen så jeg på lørdag. Overraskende bra, begynnelsen er genial! Likte dog boken bedre, men har fortsatt åpningssangen på hjernen.
Gled dere!
medlem i 231 måneder
 

Innleggav EinarJ » tir 03.05.2005 23:14

Likte ikke at de redigerte ned en del av favorittbitene mine slik at enkelte poeng falt ut. Resten kan jeg kanskje ta et annet sted, litt seinere når de fleste har sett den.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav annern » tir 03.05.2005 23:19

-Herregud. Har dem laga bok av Hitchhiker`s guide to the Galaxy også nå...

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav EinarJ » tir 03.05.2005 23:24

Boka var jo ikke først uansett....

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav annern » ons 04.05.2005 0:53

ikke alle som har sett reklamen...

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Forrige

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron