iPoden i Blade trinity

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

iPoden i Blade trinity

Innleggav andemann » tir 05.04.2005 14:56

Var det bare meg, eller virket det scenen der ho baben satt med iPoden litt vel krampeaktig plassert der.

Greit nok med produktplassering, men de kan i det minste prøve å få det til å virke som en naturlig del av filmen.


Andreas

Brukerens avatar
medlem i 244 måneder
 

Innleggav olebole » tir 05.04.2005 15:06

Har ikke sett filmen.
Men har hørt om den scenen.
Det høres temmelig sell-out ut!

I-robot hadde vel 4-5 sånne helt krampeaktig produktplasseringer.
Det får filmen til å bli mye dårligere.

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » tir 05.04.2005 15:37

http://www.themovieblog.com/archives/2004/12/blade_trinity_aka_suck_fest_2004.html

her står det blant annet:
This movie tried so hard to be pop-culturally cool that it just came across as desperate. Doug actually said to me at one point "if they show one more slow motion shot of her putting on her iPod I'm leaving". And how does this make sense? You're about to go into battle with a bunch of vampires... so you put on some headphones so you can't hear anything that's going on around you?!?! Just pathetic. Oh but wait... she's cool cause it's an iPod. Dumb Dumb Dumb.


nå fikk jeg enda mer lyst til å se den...

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav olebole » tir 05.04.2005 15:40

nå fikk jeg enda mer lyst til å se den...


ironi sant?

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav shaker » tir 05.04.2005 15:46

Begynner egentlig å lure på hvor mye Apple har betalt for å plassere produkter i filmen.

Det var scener hvor de hadde plassert flatskjermer fra apple. Når hun baben førte over playlist fra iTunes og hver gang de skulle sloss så rigget hun på seg iPoden. Hvis jeg ikke husker feil så snakket vel han dr. bergen fra pizzagjengen til blade om iPod, mens baben rigget til øreproppene.

Blir kanskje litt i meste laget ja, men flott er det jo.
medlem i 246 måneder
 

Innleggav Spider_Jerusalem » tir 05.04.2005 15:47

Greit nok hvis du er vampyr og skal drepe andre vampyrer imens du hører på musikk. (Såvidt jeg har skjønt så har vampyrer noen velutviklede sjette sanser ifølge det jeg har gravd fram i løpet av min "jegdiggervampyrerfjortisperiode". *flau*)

Men som menneske? Funker ikke. (Det er svært få mennesker som kan føle angrep.)


-SJ
medlem i 236 måneder
 

Innleggav kolby » tir 05.04.2005 15:49

Ganske ofte er det plassert der fordi de som lager filmene bruker Mac selv.
Man ser flere tilfeller der de slemme har rare PCer mens heltene har Mac. Det er alltid like koselig.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav andemann » tir 05.04.2005 16:35

I denne filmen var det grei blanding over det hele, noe appleskjermer her, on powerbook, noe pcer,, og en badguy men en fin appleskjerm.

Grei underholdning, men ikke verdt 80-90 kroner på kino..


Andreas

Brukerens avatar
medlem i 244 måneder
 


Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]