HHGTTG-trailer

Filmanbefalinger. Sett en bra film?

HHGTTG-trailer

Innleggav Eventh » ons 16.02.2005 1:35

Fra http://aintitcoolnews.com
Don’t ask me how... just thank me later. The trailer for HITCHHIKER’S GUIDE TO THE GALAXY is about to land online this week, but I’ve got a vaguely finished version of it that I can show you a little early. I’m not sure how long Disney’s going to be happy with this being on line, so let’s see how long the link stays live.

Ikke del med så alt for mange utenfor forumet, er dere snille.

Klikk!

Edit: Byttet til server med gratis båndbredde. :P
Sist endret av Eventh den ons 16.02.2005 2:29, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav macrules » ons 16.02.2005 1:41

Genialt! 8)

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav EinarJ » ons 16.02.2005 1:41

Mange takk. Gleder meg som en unge til dette her.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav TorbX » ons 16.02.2005 2:17

Jeg er verdens største fan av Douglas Adams (se signaturen min). Har aldri trodd at det skulle gå an å lage en BRA film av Haikeren, men håper at dette tiltaket svarer til mine forventninger.

Må ikke bli FOR mye barnefilm av dette her da...

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav macrules » ons 16.02.2005 2:19

Jeg har ikke lest boken. Får jeg lov til å se filmen før jeg har gjort det? :roll:

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav TorbX » ons 16.02.2005 2:23

Det er en del ironi og analogier som blir vanskelige å gjenskape på film.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav macrules » ons 16.02.2005 2:25

Ja, har bare hørt lovord om den boka. Ett must som jeg desverre ikke har fått tid til enda. Den skal leses! Spørsmålet er bare om jeg ødelegger opplevelsen ved å se filmen først.? :roll:

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Brutal » ons 16.02.2005 2:29

Ser kul ut den, men er usikker på om Mos Def kan gjøre det særlig bra som Ford Prefect..

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav TorbX » ons 16.02.2005 15:16

Du er MÅÅÅÅ lese boka før filmen. Kjente ting igjen fra boken med en gang. jeg så traileren, f.eks. Det at "Everything went wrong this day".

Det starter med at kommunen kommer med gravemaskiner og sier de skal rive huset til han karen fordi "det skal komme en motorvei her".

Noen timer kommer vogonerne og "river jorden, for det skal komme en intergalaktisk superhighway her. What do you mean, you did not know? You could read all about it at the local intergalactic office, 4 billion lightyears away! You should have filed a complaint!" ...Noe sånt er dialogen. HYSTERISK! Jeg har lest boka et utall ganger, og ler ler så jeg griner hver gang.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 16.02.2005 15:24

jeg tror jeg dropper lesinga til jeg har sett filmen... lotr-serien blei bare ødelagt fordi filmene ikke hadde alt bøkene hadde. film først fører til god opplevelse på begge områder.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav hansi » ons 16.02.2005 15:31

NoSanity skrev:jeg tror jeg dropper lesinga til jeg har sett filmen... lotr-serien blei bare ødelagt fordi filmene ikke hadde alt bøkene hadde. film først fører til god opplevelse på begge områder.



du MÅ lese boka først, det er den beste boka jeg har lest!

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav KDN » ons 16.02.2005 15:42

NoSanity skrev:jeg tror jeg dropper lesinga til jeg har sett filmen... lotr-serien blei bare ødelagt fordi filmene ikke hadde alt bøkene hadde. film først fører til god opplevelse på begge områder.

Enig med du, ble utrulig skuffa over å lese boken først til LOTR for så å etterpå sitte å savne ting hele tiden når man så filmen.
Sist endret av KDN den ons 16.02.2005 15:43, endret 1 gang

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav kolby » ons 16.02.2005 15:42

Han kan jo lese boka etterpå, så får han en positiv overraskelse.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav pappkasse » ons 16.02.2005 16:08

litt offtopic (eller kansje ikke): men er det noen som har, eller vet hvor jeg kan få tak HHGTTG i e-bok format?

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav macrules » ons 16.02.2005 16:12

Hmmmm TorbX. Skal jeg høre på deg eller de andre? :roll:

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Neste

Returner til Film



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere