Verdivurdering toppspekket iMac 27"

Verdivurdering toppspekket iMac 27"

Innleggav PaulKemp » tir 28.02.2012 22:58

Av erfaring, hvor mye vil en 27" 3.4 ghz 16 gb ram og ssd gå for om 6 mnd? Etter den nye modellen har kommet? Er det realistisk å forvente 15000 for den da? Dette blir jo synsing men, jeg ønsker innspill.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Verdivurdering toppspekket iMac 27"

Innleggav Forth » ons 29.02.2012 3:20

Om du snakker om en fullt toppspeccet iMac som i dag koster 26.970,- på apple.no er nok ikke 15.000 helt urealistisk om 6 mnd.

Men det kommer jo selvfølgelig ann på hva neste revisjon byr på, og hvordan de prises. man vet jo aldri. Blir en normalspecca imac til 15k ny bedre i ytelse en dagens toppspec blir det jo fort vanskelig.

Elektronikk er uansett ikke noe du burde kjøpe om tanken er minst mulig verdifall over tid ;) Kjøp deg maskinen om du faktisk har bruk for den, og ikke på grunnlag av hva du får for den i fremtiden.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Verdivurdering toppspekket iMac 27"

Innleggav PaulKemp » fre 02.03.2012 22:57

Takker for innspill. Med tanke på egen historie, blir nok maskinen værende i min eie til den ikke lenger duger for noe og evt bare kan stå som skjerm eller evt en server. Ang pris kommer det jo ann på hva neste generasjon byr på, om det kun er 10% ytelsesforbering så vet jeg jo ikke. Uansett, takk for svar.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 


Returner til Annet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron