PowerMac G5 bytte i iMac Intel

PowerMac G5 bytte i iMac Intel

Innleggav ddybing » lør 23.07.2011 22:52

Hei!

Jeg har en PowerMac G5 ( http://support.apple.com/kb/sp37 ) 2,3Ghz DualCore fra sent 2005 med 2,5GB RAM og 250GB harddisk med Mac OS X Leopard installert.
Den har Nvidia Geforce 6600 grafikkortet på 256MB som kjører mange spill og programmer uten problemer.
Den har ikke Bluetooth eller WiFi, fikk heller ikke dette med av den forrige eieren.
Aldri hatt noe problem med maskinen. DVI til DVI kontakt og restore discer følger med. Et Apple pro tastatur kan følge med, men har dessverre ikke noen mus å gi bort.
Utseendemessig er den pen, noen småmerker fra kontorstolen fra den forrige eieren men ingen bulker. Kjører som sagt uten problemer.

Noen som kunne tenke seg å bytte denne i en hvit iMac? Tenker da på den hvite Intel iMacen, ikke G5 iMacen. Gjerne Core 2 Duo modellen.
Fint om den har ferdig installert Mac OS X, da jeg ikke har dette selv. Restore discer er ikke nødvendig hvis du ikke har, og tastatur og mus har jeg allerede. WiFi hadde vært greit, men bluetooth gjør ingenting. Det har jeg dongle til :-)

Gjerne i Kristiansand/Oslo området.

Ta gjerne kontakt på PM eller danieldybing@gmail.com


Mvh Daniel :-)

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: PowerMac G5 bytte i iMac Intel

Innleggav ddybing » søn 02.10.2011 20:55

Mail sendt :)

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: PowerMac G5 bytte i iMac Intel

Innleggav ddybing » man 02.01.2012 14:29

Byttet ble mislykket og jeg har bestemt meg for å beholde maskinen.

Fint om moderator kan slette tråden :-)

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 


Returner til Annet



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]