Mac Pro 2009-2012 og div.

Mac Pro 2009-2012 og div.

Innleggav Erkki Muhonen » man 13.06.2016 3:38

hei!
tenkte jeg skulle prøve meg på et prosjekt jeg så gjort på tek syndicate på youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=IuW3HuzYWsw

har sjekka litt i forhold til norske priser og det er ikke så halvgalt å punge ut rundt 3000,- til sammen minus kostnaden på en brukt mac pro da. Problemet er vel at han duden i videoen omtrent hadde fått den brukte mac pro'en ca. gratis. Jeg regner med at de er vanligere der borte i junaiten:D anyway, på finn osv. så krever folk overpris for disse maskinene, så det er jo håpløst. Tenkte ikke bruke mer enn maks 2000,- på dette, sorry om det er en insult, men basert på grunnleggende hardware i disse maskinene så er de i utgangspunktet ikke verdt mer. Mac Pro'en kan godt ha skjønnhetsfeil eller andre småfeil, så lenge den booter opp eller har oppgradert firmware til 5.1 fra 4.1. Må da være en dual core MB. Om eventuelt folk har 6 core cpu'er i par er dette også interessant. er også interessert i eldre kabinetter, som G5 eller lignende som kunne vært morro å brukt som moddingprosjekt. Denne skal også moddes, men også være til litt hjemmeserver bruk og linux/unix baserte applikasjoner.
medlem i 93 måneder
 

Re: Mac Pro 2009-2012 og div.

Innleggav magnusalex » tir 14.06.2016 20:21

Det er jo ikke overpris så lenge folk betaler godt for de. De er fortsatt fantastiske maskiner.

Tror du er på feil fora om du venter en Mac Pro 4.1 eller nyere til under 2000. Finnes flust med folk her som gladelig betaler mer enn det for de!

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Mac Pro 2009-2012 og div.

Innleggav Erkki Muhonen » man 20.06.2016 13:58

ok, da er det vel bare i USA at man får dem ca. gratis vil jeg tro....
medlem i 93 måneder
 


Returner til Kjøpes



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]