Hjelp til å velge iPad Pro VS/nye iPad

Hjelp til å velge iPad Pro VS/nye iPad

Innleggav tommy_tott » man 27.03.2017 13:51

Hei! Jeg står nå på valget mellom iPad Pro og nye iPad som lanseres i disse dager, begge 9,7 tommer. For meg ser specsene veldig like ut.
Den kommer primært til å bli bruk til surfing, bilder, film og noe grafisk design.
Det er ganske stor prisforskjell på disse. MEN jeg har veldig lyst på tastaturet som man får kjøpt til PRO og dette får jeg ikke tak i til nye iPad. Noen tanker? :D

:rolls eyes: :-)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Hjelp til å velge iPad Pro VS/nye iPad

Innleggav p206cc » fre 31.03.2017 14:33

Står mellom disse to til meg også, men valget faller nok på "vanlig" iPad. Brukes mest til film, musikk og surfing. Skal man ha Pro med tastatur og pencil, runder du jo fort 10000,-

Litt i overkant dyrt..
Vanlig iPad med 128GB(1000,- i forskjell på 32GB og 128GB), uten sim, og tredjepartstastatur(når det kommer(!)) havner sikkert i underkant av 5500,-?
Synes ikke Pro forsvarer prisen og er nok minimalt merkbar forskjell i ytelse blant oss "vanlige"

Lykke til!
medlem i 176 måneder
 

Re: Hjelp til å velge iPad Pro VS/nye iPad

Innleggav SimonChen » lør 01.04.2017 15:33

@tommy_tott:
Med tanke på at du skriver du skal bruke iPaden til noe grafisk design ville jeg gått for pro-modellen, pga Apple Pencil. Ja, man kan bruke en tredjeparts stylus, men disse er ikke like godt optimalisert som Pencil.

Tastaturet er også et trekkplaster. Jeg deler denne tanken med deg. En av hovedgrunnene jeg nå vurderer å oppgradere til Pro er pga tastaturet :-P


Jeg tror du vil komme til å "tjene" på å gå for Pro-modellen, eventuelt vente til neste oppgradering på Pro kommer :-)

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 


Returner til iPad



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]