Kjøpe eller vente??

Kjøpe eller vente??

Innleggav Pepsi » tir 07.02.2017 15:45

Har ikke Ipad i dag, men er daglig bruker av både MB Pro og Iphone SE.
Skal ha meg nettbrett, og vurderer sterkt en Air 2 med 129 GB, da denne er på tilbud nå.

Men, er jeg dum om jeg kjøper denne i steden for Pro?
Det kommer kanskje nye modeller snart, bør jeg vente, eller vil en Air 2 gjøre samme jobben som en Pro?

Kommer til å bruke den til litt spill, nettsurfing, streaming av musikk og litt film + office applikasjoner.
medlem i 203 måneder
 

Re: Kjøpe eller vente??

Innleggav Raberg » tir 07.02.2017 19:38

Most of the rumors about the iPad Pro have suggested Apple is planning to release an update early in the year, perhaps in March or April, which would be in line with past iPad release dates.

A recent supply chain rumor from DigiTimes disagrees with those timelines, however, indicating new iPad models might not launch until the second half of 2017. According to DigiTimes, a new 9.7-inch iPad Pro will enter mass production in Q1 2017 while the rumored 10.5-inch and 12.9-inch iPad models will begin production in the second quarter of 2017.

All new iPads are said to be still in the "planning" phase, and delays could potentially be attributed to a December report that suggested lower-than-expected yield rates for the 10-nanometer chip destined for the tablets. Fra macrumors

Blir sikkert dyr.. kommer vel an på behovet og hva du skal bruke den til. Kommer jo i alle fall alltid noe bedre etter en stund
medlem i 133 måneder
 



Returner til iPad



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron