Apple oppdaterer iOS til 7.1.1

Apple oppdaterer iOS til 7.1.1

Innleggav admin » tir 22.04.2014 21:45

Apple oppdaterer iOS til 7.1.1Apple slapp i dag en oppdatering til iOS 7.1 som inneholder en rekke mindre feilrettinger, forbedringer og støtte for nye topp-nivå domener som .photo, .camera og .travel.

Oppdateringen retter noen feil med Bluetooth-tastaturer og TouchID som har plaget mange og denne oppdateringen anbefales installert av alle. Oppdateringen er som vanlig tilgjengelig gjennom iOS sin innebygde oppdateringsfunksjon eller iTunes.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Apple oppdaterer iOS til 7.1.1

Innleggav lindtveit » ons 23.04.2014 8:47

Fikset ikke problemet med batteriet på min telefon...

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Hvis du vil "fikse

Innleggav piri » ons 23.04.2014 21:12

Hvis du vil "fikse batteriet" må du slå av bakgrunnsoppdatering. Det beste er å slå det av helt, men spesielt for Faceobook appen. Den suger strøm!

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Ser nå at

Innleggav lindtveit » ons 23.04.2014 23:06

Ser nå at bakgrunnsoppdatering har vært på for alle apper. Takk for tips! Håper det funker...
Ble sikkert aktivert for alle apper da jeg oppgraderte til ios 7.1. Men hadde bakgrunnsoppdatering på i ios 7.0 også, og da var jo batteriet finfint! :)

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Bakgrunnsoppdatering er

Innleggav lindtveit » tor 24.04.2014 21:29

Bakgrunnsoppdatering er deaktivert, men batteriet raser avgårde...
Noen andre tips til hvordan man kan få tilbake batterikapasiteten jeg en gang hadde?

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Jeg opplevde det

Innleggav Bjornebassen » man 28.04.2014 21:40

Jeg opplevde det samme....så slettet jeg tilfeldigvis noen apper...ikke var push meldinger eller bakgrunnsoppdatering aktive på de, men etter jeg slettet de så varer batteriet mye lenger...fiffig!
medlem i 165 måneder
 

Re: Apple oppdaterer iOS til 7.1.1

Innleggav jo-segov » tor 01.05.2014 1:56

Min Ipad Air Wifi fikk mye dårligere kapasitet på batteriet etter den siste oppdateringen 7.1.1

Ved normal surfing uten streaming av film/spill raser batteriet med ca 10% på 30 min.

Finnes det noe måte å gjenopprette forrige IOS 7.1
medlem i 147 måneder
 

Til info: Som jeg har

Innleggav lindtveit » tir 13.05.2014 10:05

Til info:
Som jeg har skrevet over, ble batterikapasiteten på min iPhone 5s vesentlig svekket da jeg oppdaterte fra iOS7.0 til iOS7.1.
Jeg kunne oppleve at batteriet sank fra 100% til 65% i løpet av natten, kun ved å stå i standby.
Siden telefonen er kjøpt gjennom NetCom, gikk jeg til en lokal NetCombutikk. De kunne bekrefte at dette ikke var slik det skulle være, og tok den inn på service for å lete etter en batterifeil.
Fire dager etter fikk jeg den tilbake, men de hadde ikke funnet noen batterifeil. Feilen så altså ut til å være en softwarefeil...
Jeg ventet så tålmodig på neste oppdatering i håp om at det skulle komme en batterifix. iOS7.1.1 kom, men batteriet var fortsatt like ille.
Jeg bestemte meg da for å levere den inn til service en gang til, og av en eller annen grunn fant de en batterifeil denne gangen. En batterifeil de kalte "kjent batterifeil".
Jeg fikk ny telefon!

Sjekket batteriet i natt, sank fra 82% til 80%!! Så nå er jeg igjen en lykkelig iPhone 5s-eier.

Dere som sliter med batteriet må altså forsøke å levere den inn til service!
Lykke til!

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 


Returner til Artikler (iPod1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron